باید توجه داشت، وقتی در مورد فرهنگ استارتآپ صحبت به میان می آید، این هویت صرفا منحصر به کسب و کارها و افراد یادشده نیست! دلیل بیان این نمونه ها، آشنا بودن مخاطب با این اسامی است، حال آنکه مفهوم و هویت امروزی استارت آپ حاصل نقش آفرینی اینفلوئنسر های قبلی بوده است.
احتمالا تا به امروز مقالههای زیادی را در مورد روشهای بهینه کردن کمپین های PPC مطالعه کرده باشید؛ تمرکز روی نرخ کلیک، بهینه کردن ساختار و استفاده درست از کلیدواژهها ، برخی از این موارد هستند. اگرچه همه این تاکتیکها جواب میدهند، ولی یک چیز دیگر هم هست که در صورت استفاده درست میتواند به بهینه شدن تبلیغات کلیکی کمک کند: محتوای عالی.