کاربرد پنل پیام کوتاه در مراکز خرید
البته باید بگوییم همچنان می توانید به روش اصولی و درست از این سیستم تبلیغاتی بهره مند شده و جواب مناسبی بگیرید. عضویت مشتریان در یک باشگاه مشتریان ساده و ارسال دوره ای پیام کوتاه به منظور اطلاع رسانی از جشنواره های فروش فوق العاده و یا تبریک سالروز تولد و … مشتریان می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی ان ها بگذارد.
در ادامه با برخی از تکنیک های موفق به منظور مشتری مداری پیامکی آشنا می شویم:
۱- هنگام صدور فاکتور خرید مشتری ، شماره تلفن همراه وی را درخواست نمایید .
۲- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به فرآیند مشتری سالاری اهمیت می دهید . مانند: ” مشتری گرامی از خرید شما سپاسگذاریم به امید دیدار مجدد شما در خریدهای آتی “
۳- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید. مانند: ” مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد “
۴- در فواصل زمانی متناوب چنانچه حراج یا تخفیفات خاصی در ارتباط با آغاز فصل جدید پیش رو دارید از طریق پیامک به مشتریان قدیمی خود اطلاع دهید چرا که بهترین خریداران محصولات شما کسانی هستند که از کیفیت کالای شما اطمینان داشته و جزء خریداران قبلی شما باشند.
۵- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید.
۶- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.