پیام تسلیت رییس حوزه هنری یزد به مناسبت شهادت دکتر فخری‌زاده

پیام تسلیت رییس حوزه هنری یزد به مناسبت شهادت دکتر فخری‌زاده
محمدصادق کوچک‌زاده در پیامی ضمن محکوم کردن ترور کوردلانه شهید محسن فخری‌زاده این جنایت تروریستی را نشانه عجز و ناتوانی دشمنان در برابر پیشرفت و اقتدار ملت ایران دانست.
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر :  ۱۳۵۰۱۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، محمدصادق کوچک‌زاده رییس حوزه هنری استان یزد در پی شهادت دانشمند فرهیخته دکتر محسن فخری‌زاده در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عرصه علم و فناوری گفت: به همت تربیت شدگان مکتب شهادت و مقاومت، راه دانشمندان شهید کشورمان با قوّت بیشتر ادامه خواهد یافت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دست پلید استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل یکی از فرزندان خدوم اسلام و انقلاب، دانشمند فرهیخته و برجسته عرصه هسته‌ای و دفاعی کشور دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش‌ و نوآوری وزارت دفاع را از این ملت گرفت.

این شهید سرافراز که عمر با برکت خویش را در راه خدا و پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی صرف کرد و منشأ خدمات ارزنده و ماندگار شد در راهی که برگزیده بود به فیض شهادت که پاداش الهی اوست، نائل آمد.

اما دشمنان قسم خورده ملت ایران بدانند که با شهادت این دانشمند ممتاز و امثال او، اهداف و تلاش‌های علمی و فنی آنان به همت تربیت شدگان مکتب شهادت و مقاومت و جوانان برومند این سرزمین با قوّت و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت و عاملان و آمران این جنایت ناجوانمردانه به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.

اینجانب به نمایندگی از هنرمندان و همکاران حوزه هنری انقلاب اسلامی استان یزد، ضمن محکوم نمودن این جنایت تروریستی، فقدان این شهید والامقام را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، جامعه علمی کشور، همکاران، شاگردان و خانواده محترم آن شهید بزرگوار و ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و حشر با حضرت سیدالشهدا(ع) و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر