پیام تسلیت حوزه هنری استان خوزستان به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده

پیام تسلیت حوزه هنری استان خوزستان به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده
حوزه هنری استان خوزستان با انتشار پیامی شهادت دانشمند نامی ایران شهید دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر :  ۱۳۵۰۰۳

حوزه هنری استان خوزستان با انتشار پیامی شهادت دانشمند نامی ایران شهید دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
" بسم رب الشهداء و الصدیقین"
زخم روی زخم
داغ پشت داغ
ماهمان شقایقان داغ دیده ایم
که با شهید زاده ایم
ما هنوز ایستاده ایم

در امتداد جهاد میان حق و باطل که قدمتی به بلندای تاریخ دارد و رسالت و وصیت همه‌ی پیامبران الهی بوده است، همواره خون پاک‌ترین و شریف‌ترین بندگان خداوند، موجب برکت و حرکت جبهه‌ی حق بوده است. این میراث الهی در عرصه انقلاب اسلامی با شکوهِ بیشتری متجلی شد. فرماندهان شجاع و انسان‌های با بصیرتی که در تمام جبهه‌ها حضور حماسی داشتند، خواب و خیال دشمنان را پریشان و با قطره قطره خون خود، اسلام را سربلند ساختند.
خونِ بهشتی‌ها و حاج قاسم‌ها و... نه تنها از عزم و اراده مردم ایران نکاست، بلکه مایه‌ی عزت و آبروی دو چندانِ ایران اسلامی، در میان همه‌ی ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه جهان شد. و اینک سرو تنومند انقلاب اسلامی، با خون پاک شهید دیگر -از سلاله‌ی پاکان روزگار- آبیاری شده است.
حوزه هنری استان خوزستان، ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه‌ی « دانشمند سرافراز محسن فخری زاده»، شهادت فرزند پاک حضرت روح‌الله (ره) و سرباز جان بر کف حضرت امام خامنه‌ای (دام‌ظله) را تبریک و تسلیت می‌گوید.
بی‌شک جامعه هنری، فرهنگی و انقلابی استان خوزستان، پیام حق‌جویی و مجاهدت‌های این دانشمند برجسته و سردار سرافراز را در آثار و تولیدات فاخر خود، به نسل‌های آینده انعکاس خواهند داد.
حوزه هنری استان ضمن تسلیت به محضر امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری و همه هم‌رزمان ایشان و مردم ولایتمدار ایران اسلامی و نیز بازماندگان محترمشان برای آن شهید والامقام علو درجات از خداوند متعال مسئلت می‌نمایند.

ارسال نظر