کارگاه کارتون « زن، اندیشه، زندگی » در اصفهان

کارگاه کارتون « زن، اندیشه، زندگی » در اصفهان
خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان کارگاه تخصصی این هفته خود را با عنوان « زن، اندیشه، زندگی » برگزار می کند.
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد خبر :  ۸۷۶۷۱

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این کارگاه طبق روال کارگاه های تخصصی خانه کاریکاتور در  روز سه شنبه و در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود.

در این کارگاه با حضور منصوره دهقانی یکی از کارتونیست های موفق اصفهان به بررسی کارتونهایی با موضوعات زنان پرداخته می شود.

منصوره دهقانی در خصوص موضوع این کارگاه گفت:  زنان بدنیا آمدند برای آفرینش زیبایی و زیباساختن، آنها زیبا هستند و لبخند آرایش زیبایی آنهاست. زنانی که آبستن شادی باشند، لبخند می زایند و می نشانند و جهان را زیباتر می کنند.

کارگاه این هفته در ساعت 17 روز سه شنبه ۱ بهمن ماه ۹۸ با حضور اعضای خانه کاریکاتور و علاقه مندان در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود.

گفتنی است، منصوره دهقانی متولد  اردیبهشت 1360 و دارای مدرک کارشناسی گرافیک است، این هنرمند همچنین مدرک ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران را دارد و تاکنون جوایز ملی و بین المللی زیادی در زمینه کاریکاتور و کارتون کسب کرده است، جوایزی مانند جایزه ویژه سیزدهمین جشنواره بین المللی اوژینسی رومانی2019، جایزه ویژه  دوازدهمین جشنواره بین المللی حفاظت از محیط زیست در چین2018، منتخب پنجمین جشنواره بین المللی پاندا طلایی 2018 در چین، ARTUN کلمبیا 2کارتون NOTIC018 فینالیست 4 مین جشنواره بین المللی با موضوع زن و...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر