نقاشان کوچک ارومیه در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی

نقاشان کوچک ارومیه در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی
نقاشان کوچک ارومیه آثار هنری خود را در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی به نمایش گذاشتند.
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد خبر :  ۸۷۶۱۴

 

جمعی از نقاشان کوچک شهرستان ارومیه با مربیگری « گلچین جاویددوست » آثار هنری خود را از ۲۶ تا ۳۰ دی ماه سال جاری در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی به نمایش گذاشتند.

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی در این نمایشگاه یسنا ظریفی ، مروه عظیمی ، ژوان قاضی زاده ،هستی عباسی ،مهدی تابش ،محیا محمدزاده، زینب صفری،  ساچلی عباس علیپور ، آریا مرادی ،رها قنبری آذر، آوان موسی ، رها حسینی، امیر مهدی صلاحی و امیررضا مولایی تعداد ۶۰ عدد از نقاشی های خود را به مدت پنج روز در معرض دید عموم قرار دادند. 

نقاشی های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه در تکنیکهای مداد شمعی ، گواش و کلاژ ارائه و توسط کودکان  سه تا 11 ساله طی سه ماه ، زیر نظر گلچین جاویددوست با موضوع های انتزاعی و برداشت کودکان از محیط اطراف خود و خانواده تولید شده‌اند.

« گلچین جاویددوست»  کارشناس نقاشی و از هنرمندان فعال در حوزه نقاشی کودکان شهرستان ارومیه است که دریافت جایزه منتخب فستیوال دوسالانه نقاشی جمهوری آذربایجان طی سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۶شمسی ،  کسب نشان بین المللی نقاشی استانبول در سال ۱۳۹۸ شمسی ، حضور در نمایشگاه‌های گروهی گرجستان ، کره جنوبی ، شانگهای چین و مقدونیه بخشی از افتخارات ایشان طی سالیان اخیر می‌باشند.

 در همین راستا پیش از این نیز از ابتدای سال جاری نمایشگاه های نقاشی کودکان با عنوانهای « دنیای رنگین من ، نقاشی های کوچک،  آثار نقاشی هستی عباسی و من و مامانم » در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر