نبرد طنزپردازان «قندشکن» با «آلودگی هوا !»

نبرد طنزپردازان «قندشکن» با «آلودگی هوا !»
محفل طنز «قندشکن» با موضوع «چه کنیم با آلودگی هوا ؟!» با حضور شاعران و طنزپردازان استان در حوزه هنری یزد برگزار ‌شد.
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر :  ۸۲۰۶۹

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، بیست و چهارمین محفل ماهانه طنز «قندشکن» با موضوع «چه کنیم با آلودگی هوا ؟!» با حضور طنزپردازان، شاعران، نویسندگان و علاقه‌مندان شامگاه ۱۱ دی‌ماه در سالن نارنجستان حوزه هنری یزد برگزار شد.

در این محفل ادبی، شاعران و طنزپردازان جوان و پیشکسوت، اشعار نثر و نظم خود را درباره مضمون مطرح شده و موضوعات مختلف ارائه کردند.

احمدرضا قدیریان، حجت‌الاسلام مهدی پرنیان(مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد)‌، علی تقی‌زاده، محمدجواد حلوایی، محمد عظیمی، محمدجواد حیدری، محمدحسین منصوری، احمد رسولی، حسین میهمان‌پرست، محمدعلی مصدق‌منشادی، محمود صادق‌منش، محمد سرچشمه، علی رمضانی، رضا میرشکاری و زهرا ملک‌ثابت در این محفل آثار خود را خواندند.

در این دورهمی صمیمی، طنزپردازان در سروده‌های خود از آلودگی هوای شهر و برخی شهرستان‌های استان گفتند و چاره‌اندیشی و ارائه راه حل‌های مناسب برای کاهش آلودگی‌های ناشی از فعالیت وسایل نقلیه و کارخانه‌ها را خواستار شدند.

حجت‌الاسلام مهدی پرنیان شاعر و طنزپرداز مطرح استان و کشور اجرای این برنامه را بر عهده داشت و احمدرضا قدیریان دیگر شاعر برجسته استان، کارشناس و مهمان ویژه محفل بود که در خلال برنامه نکات کاربردی درباره طنز را بیان می‌کرد.

طبق روال همیشه در پایان به آثار برتر از نگاه مهمان برنامه و شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد که جایزه این دوره به محمدجواد حلوایی و علی تقی‌زاده تعلق گرفت.

علاقه‌مندان به‌ویژه شاعران و طنزپردازان جوان می‌توانند آثار خود را برای ارائه و خواندن در محافل ماهانه طنز «قندشکن» به رایانامهqandshekan@gmail.com ارسال کنند یا با شماره تلفن 36231400 داخلی 25 تماس بگیرند.

محفل طنز «قندشکن» از دهه فجر 1395 در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز شاعران و طنزپردازان این محفل در سطح کشور شناخته شده‌اند.

محافل ماهانه طنز «قندشکن» معمولا چهارشنبه اول هر ماه در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

ارسال نظر