چهره ماندگار سال ۹۸:

رنگ‌ها در آثار جوزانی درست به کار گرفته شده‌اند / رونمایی از تابلوی «صلح» در نگارخانه آبی

رنگ‌ها در آثار جوزانی درست به کار گرفته شده‌اند / رونمایی از تابلوی «صلح» در نگارخانه آبی
کوچکیان‌فرد هنرمند نقاش، استفاده از رنگ در آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه «مروری بر آثار محمد اسدی‌جوزانی» را مناسب دانست.
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر :  ۸۱۸۶۰

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، احمد کوچکیانِ‌فرد هنرمند نقاش ضمن بازدید از نمایشگاه «مروری بر آثار محمد اسدی‌جوزانی» گفت: نمایشگاه بی‌نظیری است، سال‌هاست محمد اسدی را می‌شناسم، نمایشگاهی که برپا شده بدون ایراد است و در آثار به نمایش گذاشته شده رنگ‌ها مناسب به کار گرفته شده‌اند.

وی ادامه داد: جوزانی استاد بزرگ نقاشی آبرنگ است، من شخصا از نمایشگاه استفاده کردم؛ امیدوارم جوانان به نمایشگاه بیایند و از نمایشگاه استفاده کنند، لازم است به نحو مناسب اطلاع‌رسانی صورت گیرد و فراخوان داده شود تا جوانان هنرمند از فرصت پیش آمده بهره‌مند شوند.

این هنرمند نقاش تصریح کرد: هنرمندان حرفه‌ای و جوان که در هنر نقاشی به ویژه نقاشی با آبرنگ فعال هستند، می‌توانند در این نمایشگاه درس گرفته و از این استاد مشق بگیرند.

کوچکیانِ‌فرد که چهره ماندگار سال ۹۸ هم معرفی شده، از نوجوانی با استاد جوزانی معاشرت داشته، بیان می‌کند: آشنایی من و استاد جوزانی از دوران نوجوانی است و از آنجایی که من هم نقاشی می‌کنم با هم تبادل فکری داشتیم و در یک دفتر همکار بودیم؛ بارها خارج از کشور آثار ما در یک نمایشگاه مشترک به نمایش گذاشته شد، از جمله نمایشگاه در بوسنی، سارایوو، سلیمانیه عراق، لبنان، افغانستان و سایر موقعیت‌ها کارهای ما به طور مشترک به نمایش در آمده است.

این هنرمند نقاش کشورمان که در ۱۰ دی‌ماه تابلوی صلح خود را رونمایی می‌کند، گفت: تابلو صلح هم‌زمان با شهادت حضرت زینب سلام الله علیها در نگارخانه آبی فرهنگ‌سرای امید، رونمایی می‌شود.

کوچکیانِ‌فرد که دبیری جشنواره «شمسه» را چهار سال در کارنامه کاری خود دارد، بیان کرد: شبکه‌ای از جوانان هنرمند را شناسایی کردیم و بالغ بر ۱۴۰۰ هنرمند ارزشی را در برگزاری نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی در داخل و خارج از کشور همراهی می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هنرمندان، مشتاق دیده شدن هستند و علاقه‌مند به معرفی آثار خود در نمایشگاه‌ها هستند و در این جریان تلاش کردم به صورت رایگان برای آنها نمایشگاه برگزار کنم.

شایان ذکر است، نمایشگاه مروری بر آثار محمد اسدی جوزانی هنرمند نقاش در نگارخانه «ابوالفضل عالی»‌ حوزه هنری تا ۱۱ دی‌ماه دایر است و علاقه‌مندان همه روزه می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۷ به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع حافظ مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر