به مناسبت سال‌‎روز وفات حضرت فاطمه معصومه(س):

شب شعر بیت النور در قم برگزار شد

شب شعر بیت النور در قم برگزار شد
شامگاه دوشنبه 11 آذرماه 1398 هم‌زمان با سال‌روز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و هم‌زمان با هفته قم شب شعر بیت النور با حضور شاعران آئینی، مسئولان فرهنگی و علاقمندان به ادبیات و ائمه اطهار در قم برگزار شد.
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر :  ۸۱۷۳۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، شامگاه دوشنبه 11 آذرماه 1398 هم‌زمان با سال‌روز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و هم‌زمان با هفته قم شب شعر بیت النور با حضور شاعران آئینی، مسئولان فرهنگی و علاقمندان به ادبیات و ائمه اطهار در قم برگزار شد. در این شب شعر که با اجرای سید محمد جوادشرافت و در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد شاعران قمی با قرائت سروده‌هایشان در وصف کریمه اهل بیت به حضرت فاطمه معصومه(س) عرض ارادت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین زکریا اخلاقی، سید حمیدرضا برقعی، حجت الاسلام جواد محمد زمانی، مجید تال، محمدجواد الهی‌پور، محمد میرزایی بازرگانی، رضا یزدانی، اعظم سعادتمند، محمد غفاری و موسی حسینی کاشانی در این شب شعر به شعرخوانی پرداختند.

از دیگر بخش‌های این شب شعر؛ پخش نماهنگ‌هایی با موضوع قم و حضرت فاطمه معصومه(س)، مداحی حاج عباس حیدرزاده و حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) در سالن و طواف پرچم حرم در میان حاضران بود. سید مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری قم، حسن مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، ابوالقاسم مقیمی رئیس سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و موسی حسینی کاشانی مدیر کل ارشاد اسلامی استان از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند. شب شعر بیت النور به همت حوزه هنری استان قم و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

        

برچسب ها: شب شعر بیت النور

ارسال نظر