فراخوان سومین مسابقه عکس آیین یلدا و نقاشی یلدای کودکان منتشر شد

فراخوان سومین مسابقه عکس آیین یلدا و نقاشی یلدای کودکان منتشر شد
سومین مسابقه عکس آیین یلدا با دو محور «یلدا در شهر» و «یلدا در خانه» و اولین مسابقه نقاشی کودک یلدا برگزار می‌شود.سومین مسابقه عکس آیین یلدا با دو محور «یلدا در شهر» و «یلدا در خانه» و اولین مسابقه نقاشی کودک یلدا برگزار می‌شود.سومین مسابقه عکس آیین یلدا با دو محور «یلدا در شهر» و «یلدا در خانه» و اولین مسابقه نقاشی کودک یلدا برگزار می‌شود.
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر :  ۸۱۷۲۷

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری به نقل از ایسنا، مسابقه عکس آیین یلدا با محوریت معرفی شب‌نشینی یلدا به عنوان یکی از آداب و رسوم و سبک زندگی ایرانی با همت دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنری سفره‌های ایرانی اسلامی با حمایت سازمان زیباسازی شهرداری تهران، به همراه یک بخش جنبی نقاشی یلدایی کودکان برگزار می‌شود.

از تمامی هنرمندان و عموم علاقمندان دعوت شده است که با نگاهی وسیع به موضوع «یلدا » که سنتی رایج در بین اقوام ایرانی است با دو محور یلدا در شهر (شامل خرید یلدایی، نمادهای یلدایی در سطح شهر، مراسم یلدا در سازمان‌ها، ارگان‌ها، آسایشگاه‌ها، محافل دانشجویی و هر جای دیگری غیر از خانه) و یلدا در خانه (شامل دورهمی خانوادگی، حضور کودکان، نوجوانان، جوانان، مادربزرگ‌ها و پدر بزرگ‌ها در مهمانی‌های یلدایی، حافظ خوانی و خاطره گویی، سفره‌های یلدایی و هر اتفاق یلدایی دیگر در خانه) در این مسابقه شرکت کنند.

در مسابقه عکس آیین یلدایی که هر متقاضی می‌تواند حداکثر پنج اثر در هر بخش ارسال کند، ۶۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود؛ بدین ترتیب که در هر بخش سه عکس برگزیده (بدون رده‌بندی) توسط هیأت داوران انتخاب شده و به هر عکس ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی و یک لوح تقدیر تعلق می‌گیرد. جوایز بخش نقاشی هم طبق اعلام، در مجموع شش میلیون ریال است.

علاقه‌مندان تا ۸ دی‌ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند که آثارشان را از طریق سایت، ایمیل یا شبکه اجتماعی اینستاگرام ارسال کنند. بارگذاری در سایت www.sofrehayeirani.ir، ارسال ایمیل به آدرس sofrehayeirani@gmail.com، از طریق صفحه مسابقات در شبکه اجتماعی اینستاگرام با منشن کردن صفحه @sofrehayeirani یا ارسال مستقیم به این صفحه بفرستند.

       

 

برچسب ها: مسابقه عکس یلدا

ارسال نظر