انتشار فراخوان ملی طراحی تندیس «نشان مشهد»

انتشار فراخوان ملی طراحی تندیس «نشان مشهد»
فراخوان ملی طراحی تندیس «نشان مشهد» توسط سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با همکاری خانه هنرمندان امروز ۲۷ آذر ماه منتشر شد.
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کد خبر :  ۸۱۶۳۶

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری به نقل از ایرنا، رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در این خصوص گفت: «نشان مشهد» مدال - تندیس فاخری است که بطور سالانه به اشخاص حقیقی یا حقوقی برجسته در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و یا هر شخصی که خدمتی ارزنده برای مشهد انجام داده و باعث اعتلای نام این شده‌، اعطا می‌شود.

محمد مصحفی افزود: علاقه‌مندان به طراحی این تندیس می‌توانند تا روز ۲۰ دی‌ ماه امسال طرح خود را با مراجعه به آدرس اینترنتی  art.mashhad.ir  ارائه، بارگذاری و ثبت کنند.

وی ادامه داد: هیات داوران از میان آثار دریافت شده ۲۰ اثر را برای ارائه در نمایشگاهی که به همین منظور برپا می‌شود انتخاب خواهد کرد.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: همچنین پس از داوری نهایی، روز ۱۷ بهمن‌ ماه آتی به نفرات برگزیده طراحی «تندیس نشان مشهد» جوایزی اهدا می‌شود.

وی افزود: «دبیرخانه نشان مشهد» از هفته پیش فعالیت رسمی خود را آغاز کرده‌ است. این دبیرخانه برای شناخت نامزدهای اعطای نشان مشهد علاوه بر کارگروه‌های شناسایی، از شوراهای اجتماعی محلات نیز درخواست کرده در معرفی افراد واجد شرایط، دبیرخانه نشان مشهد را یاری دهند.

مراسم اهدای نشان مشهد اسفند ماه آتی برگزار خواهدشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر