برگزاری نمایشگاه "حال گل، در چنگ چنگیز مغول"

برگزاری نمایشگاه
نمایشگاه "حال گل، در چنگ چنگیز مغول" با همکاری خانه کاریکاتور اصفهان و موسسه سلامت روان طوبی و و سازمان بهزیستی اصفهان، با محوریت "حال خوب" و موضوعات لذت، شادی و شادمانی در خانه هنرمندان اصفهان از ۳۰ آذرماه برپا می‌شود.
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
کد خبر :  ۸۱۵۶۱

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، به نقل از پیام پورفلاح مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان این نمایشگاه محصول محتوای یک دوره کارگاه آموزشی تحلیلی است که با حضور دکتر نمازی و دکترسلطان الکتابی و هنرمندان خانه کاریکاتور اصفهان برگزار گردید.

وی افزود: در طول برگزاری این کارگاه‌ها هنرمندان علاوه بر دریافت محتوای آموزشی به خلق آثار هنری پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره ارتقا رشد شخصیتی، آشنایی عمیق‌تر با مفهوم "حال خوب" مبتنی بر ارزشمندی درونی هنرمند، بازتعریف مفاهیم "لذت، "شادی" و "شادمانی" و همچنین خلق آثار هنری با این موضوعات به منظور تاثیرگذاری اجتماعی بوده است.

پورفلاح تصریح کرد: این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر کاریکاتور، تایپوگرافی (طراحی گرافیک)، تصویرسازی و طنز از ۱۹ هنرمند بوده و ابعاد آثار و تکنیک آن‌ها آزاد است.

وی با اشاره به هنرمندان کاریکاتوریست اصفهانی گفت: در این نمایشگاه آثار کاریکاتوریست های مانند علی اسدی، جمال‌الدین اعتباریان، متین اعتباریان، پیام پورفلاح، سمانه جانقربان، محمدعلی خوشکام، منصوره دهقانی، ، فریبا زمانی، ندا زمانی، سعید شعبانی، امیرمالک صالحی، نسیم صلاحی، ریحانه کریمیان، امین قربانی، سمانه محمودی، عالیه مظاهری، مهسا ملک زاده، مطهره ناسخیان، نگین نقیه به نمایش درمی آیند.

همچنین نشست‌ها و دورهمی‌هایی با حضور هنرمندان و متخصصان مباحث انسان‌شناسی و روانشناسی به عنوان ویژه‌برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برگزار خواهد شد که به زودی جزییات آن منتشر می شود.

گفتنی است آیین گشایش این نمایشگاه روز شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری خانه هنرمندان (اصفهان، چهارراه آبشار، پارک ایثارگران) برگزار می شود و این نمایشگاه جهت بازدید عموم تا ۱۵ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر