در حلقه رندان آذرماه در دانشگاه تهران برگزار شد

در حلقه رندان آذرماه در دانشگاه تهران برگزار شد
158اُمین شب شعر طنز در حلقه رندان یکشنبه 24 آذرماه 1398 ساعت 16 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر :  ۸۱۵۵۱

 

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری 158اُمین شب شعر طنز در حلقه رندان یکشنبه 24 آذرماه 1398 ساعت 16 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

در صد و پنجاه و هشتمین شب شعر طنز در حلقه رندان یوسفعلی میرشکاک بر صندلی قرمز نشست و عباس احمدی و روح‌الله احمدی - مجریان برنامه - با ایشان گفتگو کردند. میرشکاک در پایان این گفتگو از آثار طنز خود برای حاضران خواند.

در این محفل اسماعیل امینی، اکبر کتابدار، امید مهدی‌نژاد، رضا احسان‌پور، علیرضا لبش، سعید طلایی، صابر قدیمی، امیر موسوی، عبدالله مقدمی، مهدی استاداحمد، نسیم عرب امیری، مهران حسینی، امیر تویسرکانی،  استاد بانی، نادر ختایی و ... آثار طنز خود را برای علاقه‌مندان خواندند.

در بخش‌های دیگری از این برنامه؛ اکبرکتابدار درباره طنز و طنزپردازی و شگردهای آن گفت؛ صابر قدیمی و سعید طلایی بخش متفاوتی را با موضوع انتخابات اجرا کردند و مهدی فرج‌اللهی نیز به اجرای موسیقی و شعر طنز پرداخت.

«در حلقه رندان» به همت موسسه فرهنگی و هنری سپهر سوره هنر و  دفتر طنز حوزه هنری یکشنبه‌های آخر ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود. حضور در این محفل برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

 

گزارش تصویری

ارسال نظر