کاربرد پنل پیام کوتاه در نشریات و وبسایت ها

کاربرد پنل پیام کوتاه در نشریات و وبسایت ها
تبلیغات به وسیله موبایل دارای خصوصیات و مزایای منحصر به فرد است . با استفاده از روش های مناسب و هدفمند نتایج مناسبی به دست خواهد آمد . کافی است شرکت ها اندکی در زمینه بازاریابی موبایل هوشمندانه عمل کرده و با ارسال آگهی های مورد علاقه مشتریان ، آنها را به خرید ترغیب کنند. استفاده از استراتژی ها و برنامه های مناسب و هدفمند برای جمع آوری اطلاعات تماس مشتریان در موفقیت این روش تبلیغات بسیار تاثیر گزار خواهد بود.
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر :  ۴۶۷۸۹

کاربرد پنل پیام کوتاه در نشریات و وبسایت ها

بدون شک تمام صاحبان مشاغل و اصناف برای ارتباط با مشتریان خود از روش های بازاریابی مختلفی استفاده می کنند، هر چه این رابطه بین ارائه دهنده خدمات و مصرف کننده (مشتری) بیشتر و صمیمی تر باشد مسلما تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری مخاطب شما خواهد گذاشت.
همانطور که می دانید بازاریابی به صورت گوش به گوش بهترین نوع بازاریابی می باشد ، تا جایی که شرکتها و موسسات بزرگ از این روش برای جذب مخاطب استفاده می کنند ، سامانه پیام کوتاه با ایجاد بازاریابی مستقیم به مشرکین شما باعث می گردد مخاطبان با شما تعامل بیشتری پیدا کنند و در نتیجه مخاطبین، مشتریان بیشتری را به شما معرفی کنند.

       

پنل اس ام اس یا پیام کوتاه ، با امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی هزینه های گزاف آن را به مقدار چشمگیری کاهش داده است. با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشری روش های تبلیغات فرق کرده است. دیگر نیاز به چاپ هزاران برگه تبلیغاتی نیست. شاید در سال های اخیر ، خود پنل های ارسال پیام کوتاه نیز دیگر تب و تاب روزهای اول را ندارند. اما بررسی ها نشان می دهد ضریب نفوذ پیام کوتاه همچنان از خیلی از روش های دیگر بیشتر است و این ضریب نفوذ تا حد زیادی به نحوه نوشتار متن تبلیغاتی شما وابسته است که در مقاله اصول نوشتن متن پیامک تاثیرگذار به طور کامل آن را توضیح داده ایم.

تبلیغات به وسیله موبایل دارای خصوصیات و مزایای منحصر به فرد است . با استفاده از روش های مناسب و هدفمند نتایج مناسبی به دست خواهد آمد . کافی است شرکت ها اندکی در زمینه بازاریابی موبایل هوشمندانه عمل کرده و با ارسال آگهی های مورد علاقه مشتریان ، آنها را به خرید ترغیب کنند. استفاده از استراتژی ها و برنامه های مناسب و هدفمند برای جمع آوری اطلاعات تماس مشتریان در موفقیت این روش تبلیغات بسیار تاثیر گزار خواهد بود.

شرکت ها می توانند با ارسال پیامک های تعاملی به مشتریان برنامه های تبلیغاتی خود را گسترده تر و مفیدتر کنند . کاربران می توانند از طریق موبایل از برنامه های حراجی ، محصولات و خدمات جدید و تخفیف مطلع شده و کالا یا خدمات مورد علاقه خود را سفارش دهند.

 


کاربرد پنل پیام کوتاه در نشریات و وبسایت ها

– دریافت مطالب کوتاه و دلنوشته های خوانندگان در شماره بعد
– اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
– ترغیب علاقه مندان برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه پیش از انتشار
– برگزار مسابقه و نظرسنجی پیامکی
– ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبتها
– جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد
– اعلام خبرها و دستورعملهای خاص برای پرسنل
– دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاه

ارسال نظر