آنچه درمورد طراحی لوگو باید بدانید

آنچه درمورد طراحی لوگو باید بدانید
چه چیزی لوگوی یک برند را شناخته شده می کند؟ و مهمتر از همه، چگونه می توان بهترین لوگو را برای یک نام تجاری یا محصول طراحی کرد؟ در این مقاله، ما به این دو سوال و خیلی بیشتر از این ها در زمینه طراحی لوگو پاسخ خواهیم داد. ما به بررسی جزئیات هر عنصر طراحی آرم می پردازیم: تحقیق و استراتژی، تایپوگرافی، شکل و نمادگرایی، نظریه رنگ و در نهایت طراحی لوگو به سبک های روز.
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر :  ۴۶۷۶۹

اما ابتدا متوجه می شویم که برخی از افرادی که از این صفحه بازدید می کنند، به دنبال یک ابزار طراحی لوگو هستند تا یک لوگو برای کسب و کار جدید خود را ایجاد کنند، این روند شاید در بهره اول درست به نظر برسد ولی پشیمانی هایی برای شما خواهد داشت.خواندن این مقاله به شما کمک خواهد کرد هرآنچه در رابطه با طراحی لوگو باید بدانید بدست آورید.
چرا طراحی لوگو مهم است

لوگوی شما یا کسب و کار شما اولین نقطه تماس با جهان خارج ومشتریان شما است. اگر افراد با نام تجاری وطراحی لوگوی شما ارتباط برقرار کنند احتمالا خرید و ارتباط با شما بیشتر خواهد شد. طراحی لوگو مناسب نیاز به ترکیبی پیچیده از مهارت های طراحی، نظریه خلاق و کاربردی مهارت دارد. هر طراح به ارزش استعداد و مهارت خود می تواند یک لوگو مناسب برای هدف مشخص را ایجاد کند، اما واقعا تسلط به تمام جنبه های هنر و صنعت زمان می برد. البته، طراحی لوگو فقط یک زیر مجموعه کوچک از نام تجاری است، اما علامت یا علامت تجاری یا همان لوگو، مرکز اصلی بسیاری از طرح های نام تجاری است.

       
بهترین سازندگان و طراحان لوگو

برنامه های طراحی لوگو قصد ایجاد یک شاهکار طراحی لوگو برای یک برند را ندارند ، اما شما این را می دانید. برخی افراد به دنبال یک آرم سریع و ارزان هستند که نشان دهنده نام تجاری خودشان است اما این به ضرر کسب و کار شماست با گسترش کسب وکار ، شما متوجه میشوید که این آرم ها و لوگو ها نیازهای شما را برطرف نمیکند و متاسفانه لوگو شما شناخته شده است و نمی توانید تغییر زیاد در آن ایجاد کنید.
هنگامی که فردی زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد ، تقریبا مطمئن هستید که می توانید تصویری شبیه به آن را ببینید. بنابراین با توجه به این نکته با دیدن یک لوگو از وسایلی که خرید میکنیم تصوری از محصول یا شرکت به دست خواهید آورد. ما به راحتی می توانیم لوگو را فقط با فکر کردن در مورد تجربیات ما با محصول، شرکت یا سرویس، تصویر کنیم.
یک از مهمترین نکات طراحی لوگو متفاوت بودن طراحی لوگوی شما با دیگر برند ها است. و بهترین راه برای طراحی لوگو سپردن طراحی لوگو با طراحان لوگو می باشد.
این تمایز از طریق طراحی هویت نام تجاری یا همان لوگو به دست می آید . طیف وسیعی از عناصر که همه با یکدیگر همکاری می کنند تا یک تصویر متمایز در ذهن ما ایجاد کنند. بسته به شرکت، هویت می تواند شامل لباس، گرافیک خودرو، کارت های کسب و کار، بسته بندی محصول، سبک عکاسی، فنجان قهوه، تبلیغات بیلبورد،وب سایت و کل موارد دیگر باشد.
مهم این است که به یاد داشته باشید که وقتی به چیزی نگاه می کنیم، آن را مطالعه نمی کنیم. قبل از هر چیز دیگری شکل می بینیم، رنگ را می بینیم و اگر اندازه کافی توجه ما را جلب کند، آن را مطالعه خواهیم کرد. بنابراین در هر مورد، بدون توجه به شرکت، عنصر کوچک اما ضروری در تصویر برند، لوگو است.
یک طراح لوگو وظیفه دارد با استفاده از اشکال،رنگ بندی و چیدمان مناسب یک لوگو مناسب برای هر برندی طراحی کند .زیرا ظاهر بصری نقش مهمی در شکل گیری یک اتصال در مغز با محصول و برند دارد.
یکی از جالب ترین بخش های طراحی لوگو این است که شما می توانید با هر پروژه جدید طراحی لوگو چیزهای جدید یاد بگیرید. هر مشتری متفاوت است، و حتی در حرفه طراحی لوگو، مردم کار خود را به روش های مختلف انجام می دهند.
برای اینکه شما در مورد ایده طراحی خود به توافق برسید، باید از مشتری خود سؤال کنید: چرا شما اینجا هستید؟ شما چه کار میکنید و چطور این کار را انجام میدهید؟ چه چیزی شما را متفاوت می کند؟ برای چه کسی هستی؟ بیشترین ارزش را دارید؟
این سؤالات ممکن است به نظر کاملا ساده باشد، اما آنها می توانند برای پاسخگویی به چالش کشیده شوند و به سوالات بیشتری درباره کسب و کارهای مشتریان شما منجر خواهند شد. آنچه که در این مرحله از یک پروژه کشف می کنید، به تعیین بیشترین جهت طراحی لوگو کمک می کند.
شما قبل از طراحی نهایی لوگو باید چند طرح اولیه لوگو طراحی کنید و بابررسی و مشورت با صاحبان برند به نتیجه برسید سپس شروع به طراحی طرح نهایی و اجرای لوگو کنید . در طراحی لوگو باید توجه داشته باشید که محیط قرارگیری این لوگو چه مکان هایی است و با کوچک و بزرگ شد وتغییر رنگ باعث نامفهوم شدن لوگو نشوید.

برچسب ها: لوگو برند طراحی

ارسال نظر