ورکشاپ تصویرسازی "ناردونه" در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی

ورکشاپ تصویرسازی
نخستین ورکشاپ تصویرسازی "ناردونه " با عنوان « چگونه یک تصویر ساز شوم» نهم آذر ماه سال جاری با حضور« توحید توانایی رشید» در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
کد خبر :  ۴۶۶۷۶

 

نخستین « ورکشاپ تصویرسازی ناردونه » با عنوان « چگونه یک تصویر ساز شوم»  نهم آذر ماه سال جاری با حضور« توحید توانایی رشید» در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.

 در این کارگاه هنری آثار ارائه شده در نمایشگاه تصویرسازی ناردونه ،کیفیت اجرا ،موضوع و ایده ارائه شده در آثار هنری با حضور صاحبان آثار مورد نقد و بررسی قرار گرفت و کمبودهای موجود در آثار ارائه شده از دید استاد کارگاه به صورت عملی رفع شد.
 رنگ گذاری در تصویرسازی، کنتراست تصویر ،توجه به فضاهای مثبت و منفی در یک اثر هنری، تعادل و توازن در تصویر و آشنایی با ابزارهای روز در راستای ارائه آثار هنری فاخر از دیگر موضوع هایی بودند  که در این کارگاه جهت تکمیل معلومات هنری هنرجویان حاضر ارائه شدند.

 نماایشگاه تصویرسازی « ناردونه » از ششم تا دوازدهم آذرماه سال جاری با اجرای ۳۵ اثر در رشته تصویر سازی با موضوع « شب یلدا  » از هنرمندان تصویرساز شهرستان ارومیه به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار می‌شود که اجرای سه عنوان ورکشاپ آموزشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه می باشد.

تصویرسازی یا تصویرگری یکی از زیرشاخه‌های هنرهای تجسمی است و به نوعی از اثر خلاقانهٔ تصویری گفته می‌شود که القاکنندهٔ تجسمی یک مفهوم یا روایت با فرم بصری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر