در حاشیه بازدید از نمایشگاه «بسیجی» حوزه هنری مطرح شد؛

سردار نوریان : عمل صالح راز ماندگاری آثار هنرمندان انقلابی است

سردار نوریان : عمل صالح راز ماندگاری آثار هنرمندان انقلابی است
معاون اجتماعی نیروی انتظامی در بازدید از نمایشگاه «بسیجی» در حوزه هنری، عمل صالح را راز ماندگاری آثار هنرمندان انقلابی دانست.
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر :  ۴۶۶۵۴

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، سردار احمد نوریان در حاشیه بازدید از نمایشگاه «بسیجی»، به راز ماندگاری آثار هنری که توسط هنرمندان انقلابی برای بازتاب ایثار بسیجیان خلق می‌شود پرداخت و گفت: هنر درست زندگی کردن به این نحو که هر آنچه از ما صادر می‌شود و عمل می‌کنیم از جنس عمل صالح باشد، است و هر کس به این توانایی و این درجه از اخلاص برسد، ماندگار است.

وی انتقال پیام به زبان هنر را پایدار دانست و ادامه داد: کاری که بسیجیان انجام دادند و نمایشگاه «بسیجی» که نمایش آثار هنری با محور آنهاست، عمدتا از جنس الهامات جهادی در دفاع مقدس و دفاع از حرم است و فداکاری‌هایی که در جای جای میهن اسلامی اتفاق افتاده در اثر هنرمندان نمود پیدا کرده است.

معاون اجتماعی ناجا فداکاری و عشق بسیجیان را در آثار تجسمی نمایش داده شده در نمایشگاه مشهود خواند و عنوان کرد: بسیجیان در راه آرمان و اعتقاد خود تحت فرمان ولی زمان وارد عمل شدند و جز خدا را ندیدند و قطعا کاری که بسیجیان به عنوان نیروهای واکنش سریع نظام در این مقطع چهل ساله انجام دادند، کاری بزرگ است و این نیروی عظیم در صحنه‌هایی وارد شدند که خلئی وجود داشته و حضور این نیروی مردمی تمام کننده بوده است.

سردار نوریان بیان کرد: پیروزی‌های ما در عرصه‌های علمی و امروز در عرصه‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی، حاکی از عمل و اقدام به‌موقع و درست نیروهای بسیحی است و ما افتخار می‌کنیم که بزرگ بسیجی همه ما که الگوی بسیجیان است حضرت روح الله خمینی رحمة الله علیه و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای مدظله العالی است که ایشان هم خودشان بسیجی هستند.

وی هدایت رهبر معظم انقلاب را در جریان‌های پیشرو، نقطه قوت و قوت قلب عنوان و اظهار کرد: رهبر انقلاب هم در هدایت حرکت ماندگار و اصیل بسیجیان قوت قلب هستند که بسیجیان به ولی خود نگاه کرده و تا شهادت هم پیش می‌روند و حاصل این سرافرازی همواره برای بسیجی واقعی که تفکرش تفکر بسیجی است، عمل صالح و ماندگار محسوب می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی تاکید کرد: ایران اسلامی و جهان اسلام به نیروی مقتدر، عظیم و مردمی بسیج افتخار می‌کند. نیروی انتظامی که مسئولیت نظم و امنیت و حفظ ارزش‌ها را بر عهده دارد، همواره بسیج را در کنار و همراه خود داشته است و صحنه‌های ایثار این عزیزان را در دفاع مقدس و برقراری امنیت عمومی و دفاع از ارزش‌ها در موقعیت حساس کشور ارج می‌نهیم.

شایان ذکر است، نمایشگاه «بسیجی» با نمایش آثار هنرمندان حوزه تجسمی تا ۱۲ آذر به جز روزهای پنجشنبه و جمعه در نگارخانه «ابوالفضل عالی»، «نمایشگاه شماره یک خانه عکاسان حوزه هنری» و «نگاه‌خانه» حوزه هنری میزبان علاقه‌مندان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر