نمایشگاه آثار تجسمی هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی در زنجان

نمایشگاه آثار تجسمی هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی در زنجان
بیست و دوم آبان ماه 98، نمایشگاه آثار منتخب هنرهای تجسمی هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» با حضور دکتر ذکرالله مروتی و جمعی از دانشجویان علاقمند، در دانشگاه زنجان افتتاح شد.
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
کد خبر :  ۴۴۴۹۱

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان؛ به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان،  نمایشگاه آثار منتخب هنرهای تجسمی هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» از امروز؛ چهارشنبه، بیست و دوم آبان ماه 98 در گالری جهاد دانشگاهی دانشگاه زنجان افتتاح شد.

مهدی خدایی؛ مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان گفت: این نمایشگاه آثار منتخب هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» حوزه هنری استان اردبیل است که از بیست و دوم لغایت بیست و نهم آبان ماه 98 با حضور دکتر ذکرالله مروتی عضو هیت علمی و جمعی از دانشجویان علاقمندان به هنرهای تجسمی در راستای بازدید عموم دانشجویان در گالری جهاد دانشگاهی دانشگاه زنجان افتتاح شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 50 اثر در بخش مختلف هنرهای تجسمی؛ پوستر، اینفوگرافی، کاریکاتور و عکاسی از آثار منتخب هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» در اندازه 70 در 50 از آثار هنرمندان شاخص کشوری به نمایش گذاشته شده است.

خدایی خاطر نشان شد: در بین آثار منتخب به نمایش گذاشته در این نمایشگاه، آثار دو هنرمند زنجانی محمدمهدی ولیزاده و منصور مقدم به چشم می خورد که این آثار به بخش طراحی پوستر هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» راه یافته بودند.

گفتنی است: این نمایشگاه با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان اردبیل، حوزه هنری استان زنجان و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی زنجان؛ از بیست و دوم آبان ماه 98 به مدت یک هفته در گالری جهاد دانشگاهی دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

لازم به یادآوری است، هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با موضوع مقابله با تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و تطهیر رژیم پهلوی و با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته، به میزبانی حوزه هنری استان اردبیل برگزار گردید.

این هنرواره؛ با هدف، ایجاد جریانی گسترده و فراگیر برای ارتقاء آگاهی مردم جهت آشنایی با موفقیت‌ها و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه با دوران اسفناک رژیم پهلوی با استفاده از تولید آثار هنری در سطح ملی برگزار شد.

شایان ذکر است، آثار منتخب هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» به سبب آگاهی مردم و ترویج دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استانهای مختلف کشور مورد بازدید اقشار مختلف مردم قرار خواهد گرفت که پیش از برپایی نمایشگاه در زنجان در استان آذربایجان شرقی و پس از آن در استان قزوین به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر