به مناسبت گرامی‌داشت هفته وحدت؛

ورک‌شاپ خوشنویسی «باغ صلوات» در زنجان برگزار شد

ورک‌شاپ خوشنویسی «باغ صلوات» در زنجان برگزار شد
ورک‌شاپ تخصصی خوشنویسی «باغ صلوات» با حضور جمع کثیری از هنرمندان خوشنویس استان، نوزدهم آبان ماه 98 در فرهنگسرای امام خمینی (ره) در زنجان برگزار شد.
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
کد خبر :  ۴۴۴۰۹

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری زنجان، به مناسبت گرامی‌داشت هفته وحدت ورک‌شاپ تخصصی خوشنویسی «باغ صلوات» بصورت استانی، ساعت 15 روز یکشنبه نوزدهم آبان ماه 98 در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد.

در این ورک‌شاپ تخصصی که با حضور امیر نعمتی؛ رییس حوزه هنری زنجان، خانم کرباسچی؛ مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد، جمع کثیری از هنرمندان و اساتید خوشنویسی از شهرستان‌های ابهر، قیدار و خرمدره در موضوع‌های صلوات، اوصاف حضرت رسول‌ الله(ص)، هفته وحدت و آیات و روایات در خصوص نماز به کتابت و خلق آثار بدیع در خوشنویسی پرداختند.

در ورک‌شاپ تخصصی خوشنویسی «باغ صلوات» که به مدت یک‌روز و با مشارکت و همکاری حوزه هنری زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن خوشنویسان ایران دفتر زنجان برگزار شد، از آثار برگزیده کاتبان تقدیر به عمل آمد.

محمدرضا رجبی، علی ملک، علی اباذری، رضا آقامحمدی، عباسعلی نوری، علی‌اکبر نوری، حجت‌الاسلام عطوفی، منصور امامی و اکبر یوسفی؛ هنرمندانی که از آثارشان در ورک‌شاپ تخصصی خوشنویسی «باغ صلوات» بعنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

 از آثار دیگر هنرمندان حاضر در ورک شاپ تخصصی «باغ صلوات»؛ حسام عندلیبی، محمد محمدی، سیدیزدان ناظرکاخکی، علی ملکی و مائده کرمی نیز تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر