گشایش نمایشگاه آثار گروه تصویرگری حوزه هنری مازندران

گشایش نمایشگاه آثار گروه تصویرگری حوزه هنری مازندران
به مناسبت هفته تصویرگری نمایشگاه آثار گروه تصویرگران حوزه هنری مازندران در این مرکز برپا شد.
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر :  ۴۱۷۵۵

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران، 18 آبان 98 نمایشگاه گروه تصویرگران این نهاد با عنوان «پاییزانه » در نگارخانه شماره 2 افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به مناسبت هفته تصویرگری شکل گرفت «مرجان سعادت نیا» «مریم فضل الله نژاد» «نجمه رضایی» «مریم عرب نیستانی» «اعظم فرضی» «ملیحه مقصودی» «مریم صیدانلو»  «شیما امیدی» و «لیلا تیموری نژاد »کارهای خود را که با موضوع «خانواده» «مذهب»«حجاب» «طبیعت»و... آماده شد در معرض تماشای علاقمندان قرار دادند.

«مهدی معصومی گرجی» سرپرست حوزه هنری مازندران در حاشیه این رویداد فرهنگی هنری ضمن قدردانی از گروه تصویرگری این نهاد، همت و پشتکار این گروه را (که تاکنون دست به تولید آثار قابل توجهی زده اند) ستودنی دانست و گفت: در تلاش هستیم تا کارهای فاخر هنرمندان استان را علاوه بر مازندران در دیگر مناطق کشور به نمایش بگذاریم تا همگان از این هنر که خود موهبت الهی است بهره مند شوند.

وی افزود: این مرکز  محل فعالیت هنرمندان حرفه ای و متعهد است و با حضور چنین نیروهایی است که حوزه هنری به خود می بالد و به کار خود ادامه می دهد.

 

 

«علیرضا پاکبین» مسئول واحد هنرهای تجسمی نیز طی گزارشی از عملکردگروه تصویرگری حوزه هنری مازندران گفت: این جمع با انگیزه از ابتدای سال 98 با اهداف آموزشی و تولیدی شکل گرفت و تاکنون در قالب های موضوعی و آزاد دست به تولید چندین اثر زده که از جمله می توان به مجموعه «حجاب» و آثاری در حیطه « خانواده»« دفاع مقدس»« عاشورا» اشاره داشت.

وی از تکمیل مجموعه تصویرگری « خانواده و احترام به والدین» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: گروه تصویرگری حوزه هنری مازندران نشست های دوهفتگی خود رابه شکل منظم برگزار می کند و از هنرمندان رشته های مرتبط  (و علاقمندان) دعوت می شود تا به این گروه بپیوندند.

شایان ذکر است نمایشگاه «پاییزانه» تا 26 آبان همه روزه(بجز تعطیلات) از ساعت 9 الی 18 به آدرس ساری، میدان امام(ره)، بلوار دانشگاه، نگارخانه شماره 2 حوزه هنری مازندران، پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر