آثار سوگواره بغض نگاه در حوزه هنری آذربایجان‌شرقی بررسی شد

آثار سوگواره بغض نگاه در حوزه هنری آذربایجان‌شرقی بررسی شد
مسئول واحد هنرهای تجسمی آذربایجان‌شرقی از بررسی آثار سواره بغض نگاه در حوزه هنری آذربایجان‌شرقی با حضور هنرمندان استان خبر داد.
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
کد خبر :  ۴۱۶۹۱

 

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، مینا نیک رزم با بیان این مطلب اظهار کرد: کارگروه حوزه هنری استان در زمستان سال ۹۷ دور جدید خود را با رویکردی متفاوت و با در نظر گرفتن خروج از مباحث کلیشه ای عکاسی از سر گرفت.

وی افزود: با شروع جلسات کارگروه که دو هفته در میان برگزار شد، ۱۷ نشست خود را پشت سر گذاشته است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان در ادامه افزود: با موضوع شهر، شهروندی، کارامدی و روز مرگی شهری شروع و نهایتا از این نشست‌ها و آثار اعضا به انتخاب داوران ۴۰ قطعه عکس جهت برگزاری نمایشگاه بغض نگاه آماده شد.

وی در ادامه افزود: در طی نشست ها اثار اعضا نمایش و بررسی می شود، صاحب اثر نیز در مورد رویکرد خود صحبت و اعضای دیگر سوالات خود را مطرح کردند و در دقایق نهایی هر نشست استاد متقی به جمع بندی و توضیحات لازم در مورد اثار هر عکاس بیان کرد.

وی با اشاره به کارگروه عکاسی حوزه هنری استان اظهار کرد: جلسات حوزه هنری با هدف موضوع یابی و عکاسی در مورد یک موضوع رویکرد با نگاه شخصی شروع برگزار می شود و تا ۵ نشست به این موضوع پرداخته شد. در نگاه شخصی اعضا با مطرح کردن یک موضوع به دلخواه خود شروع به عکاسی و ارائه ان در هر جلسه میپردازند، این موضوع تا جمع بندی نهایی ادامه می یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر