کارگاه بداهه نویسی با حضور خطاطان و خوشنویسان زنجانی برگزار شد

کارگاه بداهه نویسی با حضور خطاطان و خوشنویسان زنجانی برگزار شد
همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته خوشنویسی، کارگاه بداهه نویسی با حضور جمعی از خوشنویسان زنجانی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد.
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
کد خبر :  ۴۱۴۶۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری زنجان، به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته خوشنویسی، حوزه هنری استان زنجان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن خوشنویسان استان به برگزاری کارگاه بداهه نویسی خوشنویسی اقدام کرده است.

در کارگاه یکروزه بداهه نویسی خوشنویسی که با استقبال هنرمندان و خوشنویسان استانی مواجه شد، بیش از 30 نفر از هنرمندان خوشنویس از شهرستانهای ابهر، خرمدره، خدابنده و سلطانیه عصر روز دوشنبه 22 مهرماه 98 در فرهنگسرای امام خمینی گرد هم آمدند و آثار هنری با مضامین خطبه‌ها و احادیث امام حسین(ع) و اشعار عاشورایی تحریر کردند.

شایان ذکر است، انجمن خوشنویسان استان با همکاری حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته خوشنویسی و در راستای ترویج این هنر به برگزاری «نشست تخصصی خوشنویسی» با محوریت موضوع چلیپا و کتابت با حضور استاد رسول مرادی اقدام نموده است که این نشست امروز، سه‌شنبه 23 مردادماه 98 در ساعت 15:30 الی 19 در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ از میان آثار هنری تحریر شده در کارگاه بداهه نویسی آثار برتر انتخاب و در نشست تخصصی خوشنویسی با محوریت موضوع چلیپا و کتابت روز سه‌شنبه 23 مردادماه 98 با حضور استاد رسول مرادی و جمعی از اهالی هنرمندان هنر خوشنویسی تقدیر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر