برگزاری « ورکشاپ نقاشی خط دایره زندگی » در ارومیه

برگزاری « ورکشاپ نقاشی خط دایره زندگی » در ارومیه
محمدرضا عدل دوست هنرمند باسابقه شهرستان ارومیه در عرصه خوشنویسی،همزمان با اجرای نمایشگاه دایره زندگی « ورکشاپ نقاشیخط » را در محل نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار کرد.
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد خبر :  ۴۱۴۳۰

محمدرضا عدل دوست هنرمند باسابقه شهرستان ارومیه در عرصه خوشنویسی،  ۲۳ مهرماه سال جاری همزمان با اجرای نمایشگاه دایره زندگی« ورکشاپ نقاشیخط » را در محل نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار کرد.

 عدل دوست در این ورک‌شاپ که در حضور دانشجویان رشته هنر، هنرمندان و علاقمندان خوشنویسی شهرستان ارومیه برگزار گردید با به کارگیری تکنیک ها و سبک های مختلف هنری در رشته نقاشیخط ، سه اثر هنری را با مضامین مختلف خلق کرد.

 معرفی « رسم الخط ارومیه»  از خطوط ابداعی محمدرضا عبدل دوست، ترکیب رنگ در نقاشیخط ،  تکنیک های تزیین خط و استفاده از خطوط هندسی در نقاشیخط از اهداف اصلی برگزاری این ورکشاپ هنری بود.

 پیش از این نیز در همین راستا واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان غربی ورکشاپ « پوستر عاشورا » را با حضور حسین چمن خواه و حمیدرضا کشاورزی میاندشتی ، و با هدف آشنایی هنرجویان با خطوط اسلامی به خصوص خط«  کوفی، بنایی » طی شهریور ماه سال جاری به مدت سه روز در محل نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار کرده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر