انتشار فراخوان طراحی لوگوی کنگره سه هزار شهید استان زنجان

انتشار فراخوان طراحی لوگوی کنگره سه هزار شهید استان زنجان
شرکت در فراخوان طراحی لوگوی کنگره سه هزار شهید استان زنجان در سال 1400، برای همه طراحان و علاقمندان هنر گرافیک آزاد است، آخرین مهلت ارسال آثار 30 مهر ماه سال 1398 خواهد بود.
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد خبر :  ۴۱۲۷۸

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری زنجان، فراخوان طراحی لوگوی کنگره سه هزار شهید استان زنجان با محوریت استفاده از نماد‌ها و نشان‌های شاخص استان با همکاری حوزه هنری و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان منتشر شد.

شاخصه‌های مورد نظر در آرم و لوگو طراحی لوگوی کنگره سه هزار شهید استان زنجان، شامل؛ شهدای زنجان به ویژه غواصان دریادل و خط‌شکن، اشتهار شهر زنجان به نام پایتخت شور و شعور حسینی، سابقه تاریخی زنجان، چهره‌های شاخص ادبی، علمی و عرفانی و ... استان زنجان و آثار و صنایع دستی استان زنجان می‌شود که علاقمندان به هنر گرافیک جهت شرکت در طراحی آرم و نشانه کنگره سه هزار شهید استان زنجان در سال 1400 بایستی استفاده از این شاخصه‌ها را در طرح‌ها خود مدنظر قرار دهند.

جوایز این فراخوان برای نفر اول؛ لوح افتخار و مبلغ ده میلیون ریال، نفر دوم؛ لوح افتخار و مبلغ هفت میلیون ریال و نفر سوم؛ لوح افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان مهرماه به شماره 09903242574 از طریق تلگرام ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33535060- 024 تماس گرفته و یا به نشانی زنجان خیابان 17 شهریور جنب درمانگاه شماره 8 مرکز حفظ و آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر