روایت ایثار و شهادت با قلم نقاشان استان مرکزی

روایت ایثار و شهادت با قلم نقاشان استان مرکزی
به همت حوزه هنری استان مرکزی و با همکاری ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کارگاه نقاشی روایت ایثار در اراک برگزار خواهد شد.
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر :  ۴۱۲۱۴

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری استان مرکزی، رضا میرزایی رئیس حوزه هنری استان اظهار داشت: این کارگاه یک روزه نقاشی در روز 5 شنبه 18 مهر ماه از ساعت 10 صبح الی 16 در محل فرهنگسرای آیینه اراک برگزار خواهد شد و در آن 10 هنرمند فعال و پیشکسوت نقاشی استان به خلق اثر با موضوع ایثار و شهادت و در رابطه ی شهدای استان مرکزی در موقعیتهای رشادت و شهادت خواهند پرداخت.

میرزایی در ادامه افزود این برنامه در ذیل برنامه های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی برگزار خواهد شد و در نهایت آثار تولیدی پس از تکمیل به موزه دفاع مقدس استان تقدیم میشود.

گفتنی است هنرمندان مظاهر آذرپی، سعید اسکندری، محمدرضا عباسی، محسن غلامی، مصطفی اکبری، جلال الدین عابدی، حجت حسینی، حسین کرمی، سعید مختاری و ابراهیم گنجی از جمله هنرمندانی هستند که در این کارگاه یک روزه به خلق آثار نقاشی خواهند پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر