اختتامیه نمایشگاه «سیل مهربانی ۲ » در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی

اختتامیه نمایشگاه «سیل مهربانی ۲ » در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی
آیین اختتامیه نمایشگاه« سیل مهربانی »۲ با حضور هنرمندان و مسئولان ، هفته گذشته در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
کد خبر :  ۴۰۶۱۵

آیین اختتامیه نمایشگاه« سیل مهربانی »۲ با حضور هنرمندان و مسئولان ، ششم شهریور ماه سال جاری در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.

 در این مراسم جمعی از هنرمندان و صاحبان آثار ارائه شده در نمایشگاه در کنار برخی از مسئولان از جمله «حسین پناهی » از اعضای شورای اسلامی ارومیه، رئیس دانشکده فنی حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه ،معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی حضور داشتند از خریداران آثار این نمایشگاه خیریه ،هنرمندان مشارکت کننده در این نمایشگاه و عوامل اجرایی آن با اهداء لوح سپاس از طرف حوزه هنری آذربایجان غربی تقدیر شدند.

سخنرانی  رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در خصوص اهمیت برگزاری برنامه‌های خیریه هنری و تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و همه دستگاه‌های مشارکت کننده در برگزاری این نمایشگاه از جمله شهرداری و شورای اسلامی ارومیه ،سخنرانی «عسگر ایل دوستی به عنوان هنرمند پیشکسوت، ارائه گزارش از روند اجرایی نمایشگاه و آثار به فروش رفته توسط « مجتبی پناهی » دبیر اجرایی نمایشگاه سیل مهربانی ۲ از بخش های اصلی این مراسم بود.

 در  پایان این مراسم ضمن معرفی آثاری خریداری شده توسط خیرین و دستگاههای اجرایی استان از هنرمندان مشارکت‌کننده ،خریداران خیر و عوامل اجرایی برگزاری این نمایشگاه با اهداء لوح سپاس از طرف حوزه هنری آذربایجان غربی تقدیر به عمل آمد.

 نمایشگاه « سیل مهربانی ۲ » از ۲۲ مردادماه تا ششم شهریور ماه سال جاری با هدف کمک به سیل زدگان استان خوزستان و با ارایه  ۵۴ اثر هنری توسط هنرمندان شهرستان ارومیه و فروش ۲3 عدد از این آثار به مبلغ ۱۸1000 میلیون ریال در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد و این مبلغ در جهت خرید نوشت افزار و لوازم مدرسه برای کودکان مناطق آسیب دیده خوزستان هزینه خواهد شد.

لازم به ذکر است تعدادی از هنرمندان و مسئولین حوزه هنری برای اهدای هدایا، به استان خوزستان سفر خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر