فراخوان اولین جشنواره سراسری دیوار نگاری شهر یاسوج منتشر شد

فراخوان اولین جشنواره سراسری دیوار نگاری شهر یاسوج منتشر شد
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین جشنواره سراسری دیوارنگاری شهر یاسوج با مشارکت حوزه هنری و شهرداری شهر یاسوج خبر داد.
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
کد خبر :  ۴۰۵۸۸

 

رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد ازبرگزاری اولین جشنواره سراسری دیوار نگاری شهریاسوج با مشارکت حوزه هنری و شهر داری شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد شریف اسلامی گفت:این جشنواره با موضوع های "شهر خوب، شهر وند خوب"،"مقاومت و پایداری" و "هویت بومی و انتقال فرهنگ سنتی منطقه" ازتاریخ 13لغایت 18 مهر ماه در شهریاسوج برگزار می شود.

اسلامی بیان داشت:در تلاش هستیم تا با تعاملی که بین حوزه هنری و شهرداری برقرار شده است از ظرفیت هر چه بیشتر  هنر مندان در ارتقاء سطح کیفی جلوه های بصری شهریاسوج استفاده نماییم.و طی فراخوانی از هنر مندان سراسر کشور  در رشته های نقاشی ،طراحی گرافیک و دیگر رشته های مرتبط جهت شرکت در این جشنواره دعوت نموده ایم.

وی اظهار داشت: بر اساس زمان اعلام شده مهلت ارسال آثاراز تاریخ8 الی4مهر ماه و انتخاب این آثار6 الی 9مهر انجام خواهد گرفت وهنر مندان شرکت کننده در جشنواره  از 13 مهرماه به مدت 6روز در یاسوج به رقابت خواهند پرداخت. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر