عکاسان آذربایجان‌شرقی به خلق اثر با مفاهیم عاشورایی می پردازند

عکاسان آذربایجان‌شرقی به خلق اثر با مفاهیم عاشورایی می پردازند
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: عکاسان استان در ایام دهه نخست محرم، به خلق آثار با مفاهیم عاشورایی می پردازند.
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
کد خبر :  ۴۰۵۸۷

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، مینا نیک رزم با اشاره به برگزاری پنجمین سوگواره عکاسی «بغض نگاه» اظهار کرد: همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در راستای عکاسی و ثبت آیین‌های اصیل عزاداری حسینی (ع) در سطح استان و جهت‌دهی هنرمندان عکاس به خلق اثر با مفاهیم عاشورایی پنجمین سوگواره عکاسی «بغض نگاه» به همت کارگروه عکاسی حوزه هنری آذربایجان شرقی از اول محرم تا 12 محرم برگزار می¬شود.

وی با اشاره به شرایط شرکت در نمایشگاه گروهی عکس سوگواره بغض نگاه ادامه داد: شرکت تمامی عکاسان استان آذربایجان شرقی در این رویداد آزاد است و هر عکاس می تواند حد اکثر پنج قطعه‌ تک عکس خود را به نشانی nikrazm@gmail.com ارسال کند.

وی در ادامه افزود: ضلع بزرگ عکس ارسالی 1500 پیکسل با رزولوشن 300 بوده و حجم آن از 4 مگابایت بیشتر نباشد و هیچ گونه نشانی از قبیل پاسپارتو، واترمارک، امضا و .... نباید بر روی عکس ها باشد.

نیک رزم همچنین ادامه داد: عکس‌ها به صورت رنگی یا سیاه سفید پذیرفته می‌شوند و در صورت راهیابی اثر به نمایشگاه، فایل اصلی(RAW)  آن جهت چاپ نهایی اخذ خواهد شد.

وی با بیان اینکه به آثار راه یافته گواهی شرکت از سوی حوزه ی هنری استان اهدا می شود، ادامه داد: نمایشگاه آثار منتخب در تاریخ 2 تا 8 مهرماه 1398 در نگارخانه ماه حوزه ی هنری برگزار خواهد شد.

گفتنی است، عکاسان علاقمند به شرکت در این سوگواره برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب‌سایت www.artabriz و یا با شماره 04135552557 تماس حاصل کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر