ششمین هنرواره استانی عکس «آن» برگزار می شود

ششمین هنرواره استانی عکس «آن» برگزار می شود
سرپرست حوزه هنری استان سمنان از برگزاری ششمین هنرواره استانی عکس «آن» به همت خانه عکاسان و دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان خبر داد.
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر :  ۳۹۵۳۱

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، مصطفی حسینی گفت: حوزه هنری استان سمنان، ششمین دوره از هنرواره استانی عکس «آن» را در سال جاری و با محوریت مجموعه عکس، برگزار می کند.

حسینی افزود: سبک زندگی ایرانی- اسلامی( خانواده – آداب و رسوم و مراسم – حجاب و پوشش ایرانی و...) و ایران آینده (اقتصادی، علم و فناوری، فرهنگی، اجتماعی و ...) از موضوعات ششمین هنرواره استانی عکس «آن» است.

وی تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 30 بهمن ماه سال جاری است و آیین اختتامیه هنرواره در فروردین ماه سال 98 همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز، برگزار خواهد شد.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان در خصوص جوایز منتخبان این هنرواره تصریح کرد: به 3 مجموعه عکس به عنوان مجموعه های برگزیده، هر کدام  لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال جایزه نقدی،به 2 مجموعه عکس به عنوان مجموعه های شایسته تقدیر، هر کدام  لوح تقدیر و مبلغ 5 میلیون ریال جایزه نقدی و تمامی آثار راه یافته به نمایشگاه نیزگواهی شرکت دریافت می کنند.

حسینی تصریح کرد: شرکت تمامی عکاسان استان سمنان در این هنرواره آزاد است و مجموعه عکس های ارسالی باید حداقل 5 و حداکثر 10 فریم باشد.

وی گفت: مجموعه عکس های منتخب، در قالب نمایشگاه عکس در زمان اختتامیه و در طول سال، نمایش داده خواهند شد وهمچنین در کتاب عکس «آن» به چاپ خواهد رسید.

علاقه مندان به شرکت در این هنرواره می توانند برای دریافت فراخوان و فرم شرکت در هنرواره به حوزه هنری استان سمنان و یا سایت حوزه هنری استان سمنان به نشانی www.artsemnan.ir مراجعه و برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن  33321105 داخلی 20 تماس حاصل نموده و آثار خود را به نشانی سمنان، باغ فردوس، خیابان شهید صفاییان، حوزه هنری استان سمنان، دبیرخانه ششمین هنرواره استانی عکس «آن» ارسال نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر