با موضوع «هنر آینه‌کاری در معماری ایران»؛

نمایشگاه آثار سیاوش طرزی برپا می‌شود

نمایشگاه آثار سیاوش طرزی برپا می‌شود
نمایشگاه آثار آینه‌کاری سیاوش طرزی با عنوان «هنر آینه‌کاری در معماری ایران» در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار می‌شود.
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
کد خبر :  ۳۸۹۹۵

 

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، نمایشگاه آثار آینه‌کاری سیاوش طرزی با عنوان «هنر آینه‌کاری در معماری ایران» برگزار می‌شود. این نمایشگاه شنبه 19 مردادماه، در نگارخانه ابوالفضل عالی ساعت ۱۵ با حضور جمعی از هنرمندان افتتاح خواهد شد.

سیاوش طرزی که پیش‌تر تالار شمس‌العماره و چند بنای با ارزش دیگر را مرمت کرده است، در این نمایشگاه آخرین آثار خود را به نمایش می‌گذارد.

به گفته این هنرمند، هدف از برگزاری نمایشگاه هنر آینه‌کاری در معماری ایران برای آشنایی بیشتر مردم با این هنر و نمایشی از ویژگی‌های پنهان هنر زیبای آینه‌کاری است.

سابقه آینه‌کاری در ایران به دوره ساسانی مربوط می‌شود اما متاسفانه امروزه در دست فراموشی است و استادکارانی همچون سیاوش طرزی به دنبال تلفیق این هنر با هنرهای روز ایران و جهان هستند تا ضمن پاسداشت هنر ایرانی بتوانند جلوه‌ای نو و کارآمد برای معماری امروز ایران باشند.

نمایشگاه آثار آینه‌کاری سیاوش طرزی ۱9مردادماه، در نگارخانه ابوالفضل عالی ساعت ۱۵ با حضور جمعی از هنرمندان افتتاح و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار این هنرمند می‌توانند 19 الی 26 مردادماه همه‌روزه به غیر از روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 9 الی 18 به نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر