چهل و پنجمین محفل طنز قمپز برگزار شد

جلال سمیعی به قمپز آمد

جلال سمیعی به قمپز آمد
قمپز چهل و پنجم با حضور جلال سمیعی روزنامه‌نگار و طنزپرداز شناخته شده، عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و جمعی از طنزپردازان و علاقمندان عصر چهارشنبه 26 تیرماه 1398 در قم برگزار شد.
پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کد خبر :  ۳۸۶۹۱

 

 

قمپز چهل و پنجم با حضور جلال سمیعی روزنامه‌نگار طنزپرداز شناخته شده، عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و جمعی از طنزپردازان و علاقمندان عصر چهارشنبه 26 تیرماه 1398 در قم برگزار شد. موضوع ویژه این محفل که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم و در سالن آمفی تئاتر نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برگزار ‌شد، دو رویی و ریاکاری بود که علاوه بر موضوع آزاد طنزنویسان قمی به آن توجه کردند.

در این برنامه مسعود یوسفی، محسن گایینی، حسن معارف‌وند، احمدرضا پاک نژاد، طاهره سادات ملکی، سید جواد یثربی، سید فؤاد موسوی، حجت الاسلام سید محمد حسینی، سید شهاب جدا، سید جواد میرصفی، امین شفیعی، فرهاد موحدی، سعید طارم و مریم ابراهیم زاده، پشت تریبون قمپز رفتند و آثار خود را در قالب شعر و نثر طنز خواندند.

همچنین جلال سمیعی مهمان ویژه برنامه آثاری از چند کتاب طنز خود؛ «تاکسی هفت»، «و غیره»، «چگونه نقاش شویم» و «رساله صد فرمان» را برای حاضران قرائت کرد. وی با ابراز خشنودی از کیفیت آثار ارائه شده در این محفل گفت: «خیلی خوشحالم در شهر قم چنین محفلی برگزار می شود و حضور در این محفل طنز و نفس کشیدن در شهری که از علاقه‌مندان به طنز هستند، برای من افتخار است.»

پخش ویدئوها و تصاویر طنز از دیگر بخش‌های این محفل بود که با استقبال حاضران روبرو شد. در پایان نیز از صاحبان آثار برتر در دو بخش مرتبط با موضوع برنامه و موضوع آزاد تقدیر شد. در این بخش سید جواد میرصفی، محسن گایینی، فرهاد موحدی، حسن معارف‌وند و امین شفیعی از طنزپردازانی بودند که از ایشان در قمپز چهل‌وپنجم تجلیل شد.

ارسال نظر