طرح جلدهاى آیکونیک - رضا زوّارى

طرح جلدهاى آیکونیک - رضا زوّارى
طرح جلدهاى آیکونیک - رضا زوّارى
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر :  ۳۸۶۸۱

کتابخانه‌ها و کتاب‌هاى جهان گنجینه‌ی ارزشمند بشر در حوزه‌هاى مختلف هستند. از علوم و تاریخ و جغرافی و ادبیات گرفته تا هر رشته‌ای که تصورش را بکنید. اما تمام این رشته‌ها در یک گرایش و نیاز تصویری مشترک هستند و آن طراحی گرافیک است که مأموریت دارد جلد و ظاهر آن را خلق و بر ارزش‌های کتاب بیفزاید. طراحان گرافیک جهان، مأموران هنرمندی هستند که وظیفه‌ی آرایش و زیبانگاری جهان انسانی برعهده‌ی آنها نهاده شده است.

رضا زواری، طراح گرافیک مستعد ایرانى، مقیم بوداپست مى‌باشد که دوره‌ی مدیریت هنرى وی و تاثیرش در طراحی جلد و کتاب‌سازی انتشارات سوره مهر فراموش نخواهد شد. دوره‌اى که علاوه بر تولید آثار خلّاق و قابل تحسین، هنرمندان شایسته‌ای هم پرورش یافتند. رضا زواری متولد سال ١٣٥۶ در تهران است و هم اکنون به صورت فعّال با ناشران اروپایی مشغول به فعالیت است.

 مجموعه‌اى از جدیدترین آثار وی را که توسط انتشارات اوستا (ناشرکتاب‌ به زبان‌های انگلیسی، کردی و ترکی ) در بوداپست منتشر شده خواهیم دید. طرح جلدهایی مینمال و آیکونیک که نشان دهنده‌ی علاقه‌ی طراح به استفاده از کمترین عناصر و تاثیرگذارترین رنگ‌ها همراه با نمادهاى مفهومى است.

 

 

reza002 
 at ok Print Basic RGB a 03 reza zavari 01 reza zavari 02 reza zavari 03 reza zavari 04 reza zavari 05

reza zavvari

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر