انتشار فراخوان طراحی پوستر دفاع مقدس در تبریز

انتشار فراخوان طراحی پوستر دفاع مقدس در تبریز
مسئول واحد تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از صدور فراخوان طراحی پوستر دفاع مقدس خبر داد و هدف از این اقدام را استفاده از ظرفیت طراحان جوان و تولید آثار ارزشی خواند.
يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد خبر :  ۳۸۶۵۰

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، مینا نیک رزم با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از سی و یکم شهریور اظهار داشت: به منظور استفاده از ایده جوانان در طراحی پوستر و اینفوگرافیگ بدین مناسبت، اداره‌کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان با همکاری بسیج هنرمندان و حوزه هنری استان، فراخوان طراحی پوستر دفاع مقدس را صادر می‌کند.

وی افزود: هدف از این فراخوان بهره‌مندی از آثار نوین و تولید پوسترهایی بیشتر در حوزه دفاع مقدس است چراکه باتوجه به حضور طراحان برجسته در آذربایجان شرقی، امکان طراحی پوسترهای متعددی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وجود دارد.

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان با بیان اینکه علاقمندان برای ارسال آثار خود تا 25 مرداد سال جاری مهلت دارند، توضیح داد: محوریت‌های این رویداد طراحی پوستر، اینفوگرافی «بزرگداشت هفته دفاع مقدس»، «جبهه مقاومت اسلامی»، «دشمن‌شناسی» و «عاشورا و دفاع‌مقدس» است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی واقع در تبریز، دروازه تهران، تقاطع شهید حمید باکری(هتل مرمر سابق)، انتهای خیابان استاد معین و نیز حوزه هنری استان واقع در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز در خیابان امام خمینی(ره) آثارشان را تحویل دهند.

وی شبکه‌های پیام‌رسان اجتماعی به آدرس @defapress_az_sh را دومین راه ارسال آثار عنوان کرد و گفت: به آثار منتخب هدایایی اهداء خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر