برگزاری کلاس آموزش خطاطی و تذهیب در راولپندی پاکستان

برگزاری کلاس آموزش خطاطی و تذهیب در راولپندی پاکستان
کلاس آموزش خطاطی و تذهیب با بهره‌گیری از اساتید بخش هنر خطاطی و نقاشی دانشگاه هنر در خانه فرهنگ کشورمان در راولپندی برگزار می‌شود.
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر :  ۳۸۶۱۷

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانم سدرا اشرف، استاد دانشکده هنر راولپندی روز سوم مردادماه با محمدرضا کاکا، سرپرست رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد دیدار و در خصوص تعامل و همکاری‌های دوجانبه فرهنگی هنری به ویژه در زمینه خط و نقاشی تذهیب گفت‌وگو کرد.

کاکا با اشاره به مشترکات فراوان فرهنگی، هنری و زبانی ایران و پاکستان و پیشینه روابط تاریخی و فرهنگی بین دو کشور اشاره کرد و گفت: رایزنی فرهنگی ایران در راولپندی برای رشد و تعالی هنر خوشنویسی در پاکستان آماده همکاری با اهالی فرهنگ و هنر است.

سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در راولپندی بیان کرد: ما به دنبال ایجاد راهکارهای مؤثر به منظور همکاری‌های فرهنگی هنری بیشتر با دانشگاه هنر هستیم و علاقه‌مندیم از تجربیات اساتید برجسته این دانشگاه بهره‌مند شویم.

وی آمادگی خانه فرهنگ کشورمان در راولپندی را برای برگزاری دوره‌های خط نستعلیق و هنر تذهیب ویژه دانشجویان و هنرآموزان اعلام کرد.

در ادامه این دیدار مقرر شد؛ برای برگزاری دوره‌ آموزش خط و نقاشی تذهیب از سوی خانه فرهنگ ایران در راولپندی از تجربیات خانم سدرا اشرف به عنوان یکی از اساتید مجرب در این زمینه استفاده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر