تور آموزشی هنرجویان رشته عکاسی حوزه هنری آذربایجان غربی

تور آموزشی هنرجویان رشته عکاسی حوزه هنری آذربایجان غربی
نخستین تور آموزشی هنرجویان رشته عکاسی حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
کد خبر :  ۳۸۶۱۰

 

نخستین دوره آموزشی  هنرجویان رشته عکاسی واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری آذربایجان غربی دوم مردادماه سال جاری در منطقه سیلوانا شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی در این سیاحت آموزشی که با حضور«  جواد عسگر اوغلی»  از مدرسان برجسته رشته عکاسی کشور و هنرجویان دوره آموزش عکاسی حوزه هنری استان آذربایجان غربی برگزار شد، هنر آموزان شرکت کننده به صورت عملی با تکنیک های عکاسی از طبیعت آشنا شدند.

تنظیمات دوربین در عکاسی از طبیعت،  تنظیمات لنز دوربین، زاویه عکس و انتخاب مکان مناسب جهت عکاسی، نورسنجی و ارزیابی نور در طبیعت ،  حوصله و دقت هنرمند عکاس در ثبت لحظه‌های ناب طبیعی از موضوع‌های بود که در قالب این تور یک روزه به صورت عملی برای هنرجویان آموزش داده شدند.

در تکمیل این تور عکاسی  آثارخلق شده در راستای برنامه‌های آموزش رشته عکاسی واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان طی روزهای آینده در کلاس ، با حضور هنرجویان و مدرس دوره بازبینی، بررسی و نقد می شوند.

سال گذشته نیز دوره عملی آموزش عکاسی واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری آذربایجان غربی در قالب تور عکاسی با حضور هنرجویان و مدرسان دوره در شهرستان ارومیه برگزار شده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

ارسال نظر