برگزاری نمایشگاه «سفر به درون، کشفِ بُرون» در گالری دیلمان

برگزاری نمایشگاه «سفر به درون، کشفِ بُرون» در گالری دیلمان
«سفر به درون، کشفِ بُرون» عنوان نمایشگاهی از مجموعه آثار نقاشی حامد مصطفوی است که از جمعه 4 مردادماه 98 در گالری دیلمان گشایش می یابد.
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر :  ۳۸۵۵۹

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری به نقل از گالری آنلاین، حامد مصطفوی، هنرمند نقاش در آستانه گشایش نمایشگاهی از آثارش با عنوان «سفر به درون، کشفِ بُرون» است که شامل 21 اثر نقاشی و حاصل هفت سال کار اوست.

حامد مصطفوی در گفتگویی اظهار کرد: در حقیقت وقتی تازه از بند رها می‌شوی، هنر آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در این سال‌ها به دنبال رهایی بوده‌ام، رهایی از قید و بندها، که این مسیر رسیدن به رهایی برای من از درون به بیرون بوده که می‌توانست بالعکس نیز باشد البته اینها همه صورت ماجراست که در حقیقت هنر زمانی رخ می‌دهد که از صورت‌ها گذشت و به حقیقت برسید.

مصطفوی افزود: این مجموعه در اصل مسیر این حرکت من به سمت رهایی را از درون به برون نشان می‌دهد. در حقیقت علاوه بر این‌که  کارهای ارائه شده در این مجموعه هر کدام جداگانه یک اثر هنریست، مخاطب می‌تواند در کل مجموعه این روند سفر به درون، کشف برون را نیز درک کند.

البته این رشد کردن هنرمند (انسان) به هیچ عنوان پایانی ندارد زیرا هیچ مفهومی در این جهان چه در فیزیک و چه در متافیزیک خودش پایانی ندارد.

 

 

وی درمورد دلیل انتخاب عنوان «سفر به درون کشف برون» و مفهوم آن برای این مجموعه توضیح داد: تمام کارهای این مجموعه بدون عنوان هستند و تنها اسم این نمایشگاه را می‌توان در کلمات موجود در آن از من پیدا کرد که این را نیز اگر بخواهم خلاصه کنم باید از رهایی بگویم که در اصل همه این کنکاش و کشف و شهود‌ها برای من فقط رسیدن به رهایی بوده است. البته این را نیز بگویم که رهایی تازه اول ماجراست، در حقیقت وقتی از بند رها می‌شوی هنر تازه آغاز می‌شود.

نمایش آثار این هنرمند تا ۲۵ مردادماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت بازدید می‌توانند در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱ و روزهای عادی بجز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از ظفر، خیابان پورمشکانی (کودکان غزه) شماره‌ی ۵۰ مراجعه نمایند.

گفتنی است طراحی پوستر این نمایشگاه را مجید کاشانی برعهده داشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر