«دور دوم کلاس های آموزش هنری » در حوزه هنری ارومیه

«دور دوم کلاس های آموزش هنری » در حوزه هنری ارومیه
حوزه هنری آذربایجان غربی«دور دوم کلاس های آموزش هنری »را در سال جاری برگزار می‌کند.
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر :  ۳۸۴۵۰

 

 

واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری آذربایجان غربی همسو با اهداف و سیاست‌های حوزه هنری در استعداد یابی و تربیت هنرمندان متعهد « دور دوم کلاسهای آموزش هنری» را از نیمه دوم تابستان سال جاری در شهرستان ارومیه آغاز می کند.

  مدیر روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی در این خصوص گفت: ثبت نام دوره دوم کلاس های آموزش هنری حوزه هنری آذربایجان غربی تا ۱۰مرداد ماه سال جاری در واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان ادامه دارد  و علاقه مندان می توانند در ۱۱ عنوان رشته هنری ثبت نام کنند.

  داریوش علیزاده افزود: بازیگری تئاتر، نمایشنامه نویسی، داستان نویسی، فنون شعر، تدوین، فیلمسازی، عکاسی، طراحی و نقاشی، خوشنویسی، مینیاتور و  فتوشاپ رشته‌های هنری هستند که هنرجویان می توانند با بهره گیری از تجربیات اساتید بومی و حاضر در حوزه هنری در این دوره ها حضور داشته باشند.

  علیزاده ادامه داد: به علت محدود بودن ظرفیت پذیرش، فقط افراد بالای ۱۲ سال جواز حضور در این کلاس های هنری را دارند با کارکنان دولت با ارائه معرفی نامه رسمی از ۲۰ درصد تخفیف درهزینه ثبت‌نام این کلاس ها که از نیمه دوم مرداد ماه سال جاری آغاز می شود برخوردار می باشند.

 دور نخست کلاسهای آموزش هنری حوزه هنری آذربایجان غربی در سال جاری از ابتدای تیر ماه با استقبال خوب هنرجویان در قالب رشته‌های مختلف هنری برگزار گردید که در همین راستا رشته های فتوشاپ، خوشنویسی  و تدوین رشته های جدیدی هستند که توسط واحد آموزش و پژوهش در دور دوم این کلاسها به برنامه آموزشی حوزه هنری در آذربایجان غربی افزوده شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 

 

  

 

ارسال نظر