استقبال از نمایشگاه تصویرسازی «لبخندهای کاغذی»

استقبال از نمایشگاه تصویرسازی «لبخندهای کاغذی»
آثار محمودرضا صنعتی که شامل آثار تصویرسازی از چهره افراد مشهور و اعضای خانه کاریکاتور اصفهان است، در گالری خانه هنرمندان اصفهان به نمایش درآمد.
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
کد خبر :  ۳۸۲۳۹

 

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، این نمایشگاه مجموعه‌ای از ۳۰ اثر تصویرسازی چهره، از آثار محمودرضا صنعتی هنرمند جوان اصفهانی‌ است که با تکنیک روان‌نویس و مدادرنگی اجرا شده و در ابعاد A3 در گالری خانه هنرمندان اصفهان به نمایش درآمده است.

آثار این نمایشگاه از چهره‌ هنرمندان شناخته شده کشور همچون: رضا عطاران، داریوش ارجمند، بهرام عظیمی، سالار عقیلی، علی زند وکیلی، رامبد جوان و... و چهره طنزپردازان و کارتونیست‌های دفتر طنز و خانه کاریکاتور اصفهان بوده که با استقبال زیاد بازدیدکنندگان روبه‌رو شد.

محمودرضا صنعتی متولد ۱۳۶۱ است که  فعالیت هنری‌اش را از سال ۸۳ با خانه کاریکاتور اصفهان آغاز کرده است، وی عضو سابق کانون کاریکاتور گام اول بوده و تا به حال آثار کارتون و کاریکاتورش در بیش از ۲۰ نمایشگاه گروهی در اصفهان به نمایش درآمده است. همچنین با ماهنامه طنز نیمروز همکاری داشته و آثارش به چندین جشنواره و نمایشگاه داخلی و خارجی راه یافته و در کتاب منتخب آثار جشنواره‌های: آیدین دوغان ترکیه، ورد پرس پرتغال، اسکوپیه مقدونیه و.... به چاپ رسیده است.

صنعتی تاکنون جوایزی نیز در زمینه کاریکاتور کسب کرده است از جمله: مقام اول دومین جشنواره سراسری برق اصفهان – خرداد ۸۸، برگزیده بخش فرهنگ اولین جشنواره کارتون و کاریکاتور مطبوعات سراسری کشور – تبریز ۱۳۹۴، منتخب نخستین جشنواره رسانه‌های مکتوب و مجازی-مرداد ۹۶، فینالیست جشنواره کارتون ترافیکاتور بهار ۹۸

وی از پاییز ۹۶ تاکنون در کلاس‌های تصویرسازی زیر نظر نسیم صلاحی شرکت می‌کند؛ آثار این نمایشگاه حاصل تلاش یک‌سال گذشته او در اثر گذراندن دوره‌های تصویرسازی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

ارسال نظر