شاهمرادی: نقاشی آبرنگ، خلق اثر با پاک‌ترین مخلوق خدا و تجربه‌ای بی‌مانند است

شاهمرادی: نقاشی آبرنگ، خلق اثر با پاک‌ترین مخلوق خدا و تجربه‌ای بی‌مانند است
نمایشگاه گروهی نقاشی با حضور جمعی از هنرمندان صاحب‌اثر در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد.
سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
کد خبر :  ۳۸۰۹۲

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، نمایشگاه نقاشی گروهی با تکنیک آبرنگ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، ایمان شاهمرادی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای انگیزه حضور جوانان در عرصه هنرهای تجسمی است، گفت: آبرنگ یک تکنیک لطیف و مجذوب کننده است که همانند شعرسرایی روح مخاطب و صاحب اثر را صیقل می،دهد. آب پاک‌ترین مخلوق خدا است و کار کردن با این مخلوق بسیار تجربه‌ای بی‌مانند است.

احمد تقدسی یکی دیگر از صاحبان اثر در این نمایشگاه با بیان این که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند به رشد فرهنگ جامعه کمک کند، گفت: خلق اثر هنری خود حرکت به سمت کمال است و اگر خانواده‌ای در سبد فرهنگی خود از هنرهای تجسمی استفاده کند قطعا کمک بسیار شایانی به رشد فرهنگی فرزندان و نسل‌های بعدی خواهد کرد.

نمایشگاه گروهی نقاشی با حضور 25 هنرمند و ارائه 47 اثر به همت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با آثاری از هنرمندانی از جمله مرتضی اشتیاقی، اکبر اکبری، ایمان شاهمرادی، لیلا توتونچی، شهلا جانکی، کامیار صادقی، مرجان مدرسی، احمد مقدسی، شهریار وثوق، مهران یوسفی و جمعی از هنرآموختگان آموزشگاه هنرهای تجسمی آرتا برپا شده است.

گفتنی است، نمایشگاه گروهی نقاشی جمعی از هنرمندان و اساتید نقاشی به همراه جمعی از هنرآموختگان آموزشگاه هنرهای تجسمی آرتا 10 الی 25 تیرماه 98 همه‌روزه از ساعت 9 الی 18 در گالری زنده‌یاد ابوالفضل عالی میزبان علاقه‌مندان خود خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر