نمایشگاه مصور افشای حقوق بشر آمریکایی در زنجان گشایش یافت

نمایشگاه مصور افشای حقوق بشر آمریکایی در زنجان گشایش یافت
نمایشگاه مصور با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی از پنجم تیر ماه 98 در دانشگاه زنجان برپا شد.
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
کد خبر :  ۳۸۰۵۸

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری زنجان؛ به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری، نمایشگاه مصور «افشای حقوق بشر آمریکایی به مناسبت «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» از پنجم تیرماه 98 در دانشگاه زنجان برپا گردید.

مهدی خدایی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان گفت: در این نمایشگاه۴۰ اثر از آثار منتخب جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی در قالب پوستر، اینفوگرافی، کاریکاتور و عکس در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ از آثار هنرمندان شاخص کشوری و بین‌المللی با محتوای جنایات آمریکا در جهان به ویژه بر ضد ملت ایران به نمایش درآمد.

خدایی افزود: پوستر‌های این نمایشگاه بیانگر اتحاد نظام سلطه با رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی، گروه‌های تروریستی مانند منافقین و داعش، کشتار آشکار و نهان ملت‌های مظلومی، چون سرخ‌پوستان و بومیان آمریکا، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری و ترور است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی اقشار مختلف مردم با زوایای پنهان و آشکار حقوق بشر آمریکایی، افشای اهداف شوم و اعمال تروریستی جریان‌ها و گروه‌های تکفیری، ایادی استکبار و تبیین ابعاد اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با چالش‌ها، تهدیدات و شناسایی و معرفی مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان عنوان کرد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان یادآور شد؛ این نمایشگاه به همت حوزه هنری و جهاد دانشگاهی به مناسب «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، چهارشنبه پنجم تیرماه 98  در دانشگاه زنجان برپا گردید.

گفتنی است ششم تیر ماه سال ۱۳۶۰ مصادف با ترور رهبر معظم انقلاب، هفتم تیر سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت دکتر بهشتی به همراه ۷۲ تن از اعضای حزب جمهوری اسلامی، هشتم تیر مصادف با بمباران شیمیایی سردشت، ۱۱ تیر ترور آیت الله صدوقی امام جمعه یزد و ۱۲ تیر سالروز شلیک ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و شهید شدن ۲۹۰ مسافر و خدمه از جمله این رفتار خصمانه و ضد بشری آمریکای جنایتکار است.

هفته دوم تیرماه با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و در این زمینه ستادهایی در سراسر کشور برای اجرای برنامه های ویژه این هفته تشکیل شده است.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر