نمایشگاه «آسوده باش، من ملکه‌ام» افتتاح شد

نمایشگاه «آسوده باش، من ملکه‌ام» افتتاح شد
مراسم افتتاحیه نمایشگاه «آسوده باش، من ملکه‌ام» سه شنبه 21 خردادماه با حضور جمعی از صاحبان اثر، هنرمندان و علاقه‌مندان در گالری ابوالفضل عالی برگزار شد.
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
کد خبر :  ۳۷۸۴۴

 

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری، در بازدید از این نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از هنرمندان، کاریکاتوریست‌ها و کارتونیست‌ها، گفت: بسیار خوشحالیم که شاهد برگزاری چنین نمایشگاهی در حوزه هنری هستیم. به هنرمندان گرامی که در این نمایشگاه شرکت کردند، خسته نباشید می‌گویم که توانستند در مدت زمان کوتاهی این مجموعه را راه‌اندازی کرده و این نمایشگاه را برپا کنند. متاسفانه هرچه از خباثت‌های انگلیس بگوییم کم است؛ کشوری که بیش از 300 سال در ایران به طور مستقیم یا غیر مستقیم در سیاست‌های کشور ما دخالت کرده و اتفاقات تلخی را رقم زده است. این کشور در جنگ تحمیلی از صدام حمایت کرد و امروز نیز خود را شریک آمریکا می‌داند. با این حال دست به برگزاری میهمانی‌ها و جشن‌هایی می‌زند که نشان می‌دهد در پی یک توطئه است.

رئیس حوزه هنری تصریح کرد: سابقه تاریخی ما نشان می‌دهد هرکس به سفارت‌ها زیاد رفت و آمد کند، خواسته یا ناخواسته به کشورش و مردم کشورش خیانت کرده. این جشن تولد ملکه نیز یکی دیگر از حربه‌های دشمن برای فریب و پیاده کردن نقشه‌های شوم است. امیدواریم که چهره‌های مشهور و افراد معروف در این جشن شرکت نکنند، حوزه هنری وظیفه دارد تا با تولید اثر دست به آگاه‌سازی جامعه بزند. از همین رو ما از نمایش این آثار در سطح شهر استقبال می‌کنیم.

گفتنی است پیش از مراسم افتتاحیه نشست خبری این نمایشگاه با حضور مسعود شجاعی طباطبایی، مدیر مرکز تجسمی حوزه هنری در سالن امیرحسین فردی در جمع خبرنگاران برگزار شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «آسوده باش، من ملکه‌ام» می‌توانند تا 5 تیرماه به گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر