افتتاح نمایشگاه آثار منتخب هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» در تبریز

افتتاح نمایشگاه آثار منتخب هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» در تبریز
نمایشگاه آثار منتخب هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» روز دوشنبه 20 خردادماه 1398 در تبریز افتتاح شد.
سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
کد خبر :  ۳۷۸۲۹

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، در این نمایشگاه 40 اثر از آثار هنرهای تجسمی اعم از پوستر، نشان، عکس، تصویرسازی، کاریکاتور و اینفوگرافیک به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، در نگارخانه ماه مجموعه هنری مهر و ماه پردیس سینمایی قدس تبریز در معرض دید عموم قرار گرفت.

رحمان مجرد مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل در این مراسم گفت: جای بسی خرسندی و خوشحالی است که نمایشگاه ادواری این رویداد مهم ملی برای نخستین بار در شهر زیبای تبریز به نمایش در می‌آید. چرا که هنرمندان این استان با 241 اثر در این رویداد ملی مشارکت کرده بودند و 8 اثر راه یافته و کسب 2 عنوان برتر، نشان‌دهنده بضاعت بالای این استان است.

مجرد در ادامه با توضیح روند برگزاری این هنرواره گفت: هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تعریف، برنامه ریزی و اجرا گردید و به گفته داود ضامنی معاون فرهنگی و هنری اداره کل امور استانها و مجلس حوزه هنری، توانست کارنامه مطلوبی کسب کند.

مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری اردبیل افزود: ما معتقدیم با برگزاری اختتامیه هنرواره، کار ما تمام نشده است و تازه در ابتدای راه هستیم. چرا که ظرفیت‌ها و هنرمندان خوب شناسایی شده‌اند و تعامل، حمایت، هدایت و کمک به آنان، برگزاری نمایشگاه ادواری در استان‌های کشور و انتشار آثار در فضاهای مجازی، گام‌های بعدی ما خواهد بود.

تجلیل از هنرمندان راه یافته آذربایجان شرقی به این هنرواره، پایان بخش این مراسم در تبریز بود.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه آثار منتخب هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» تا 27 خردادماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می توانند برای بازدید از ساعت 16 الی 20 به خیابان امام، طبقه زیرین پردیس سینمایی قدس، نگارخانه ماه، مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر