نمایشگاه عکس نوشته « مقاومت و پایداری» در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی

نمایشگاه عکس نوشته « مقاومت و پایداری» در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی
نمایشگاه عکس نوشته « مقاومت و پایداری» به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر چهارم خرداد ماه سال جاری با حضور مسئولان و هنرمندان در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی افتتاح شد.
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
کد خبر :  ۳۷۶۵۱

 

 

نمایشگاه عکس نوشته « مقاومت و پایداری»  به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر چهارم خرداد ماه سال جاری با حضور مسئولان و هنرمندان در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی افتتاح شد.
 
  در این نمایشگاه که با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ، مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی و نمایندگان امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی آغاز به کار کرد  ۴۲ تابلوی عکس نوشته از آثار عکاسان کشور با موضوع دفاع مقدس ، حضور زنان در عرصه دفاع مقدس ، جانفشانی ها ، رشادت ها و لحظات شهادت رزمندگان ایرانی در جنگ تحمیلی در قالب نوشته های ادبی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
 
 نمایشگاه مقاومت و پایداری با همکاری حوزه هنری آذربایجان غربی و امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی برگزار می شود و تا  نهم خرداد سال جاری در نگارخانه حوزه هنری استان برقرار است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

ارسال نظر