فلسطین در شش تابلوی نقاشی

فلسطین در شش تابلوی نقاشی
یاداشتی برای شش اثر نقاشی از کامیار صادقی درباره قدس شریف
سه‌شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
کد خبر :  ۳۷۴۶۶

کامیار صادقی را می‌توان از هنرمندان برجسته نسل دوم نقاشان حوزه هنری دانست. وی که دانش آموخته رشته نقاشی است از دوران هنرستان خود دل در گروی این هنر داشت. صادقی با توانمندی بی‌نظیر نقاشی خود توانسته با تکیه به نقاشی موضوع تابلوهای بی‌بدیلی را در این حوزه خلق کند.
از نکات برجسته ای که درباره این هنرمند می‌توان برشمرد پیوستگی دورهای کاری این او است. صادقی از پس این سالها همیشه به نقاشی کردن خود ادامه داده است و توانسته حدود سه ده نقاشی خود را تا به امروز پیش ببرد.
کامیار صادقی توانایی ارزشمندی در منظره سازی و نقاشی کلاسیک دارد و از همین مشخصه به صورت خوبی در آثار موضوعی‌اش استفاده می‌کند. نقاشی هایی که با قلم شیرین خود همواره با بیانی خیال انگیز ما را به یاد آثار پرآوازه تاریخ نقاشی می‌اندازد.
تابلو های حاضر حاصل تلاش کامیار صادقی در طی دو دهه از نقاشی اوست. کارهایی که به روشنی سیر تکاملی آثار یک هنرمند و تحول در نگرش به یک موضوع را نشان می‌دهد. آثاری که با بیانی صادقانه و داشتن استاندارد هایی مطلوبِ یک تابلوی نقاشی با مخاطب های مختلف یک اثر هنری، ارتباط می‌گیرد و نقش خود را به عنوان یک رسانه برای رساندن تفکر خود به جامعه ایفا می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر