برگزاری ورکشاپ تخصصی حجم سازی در همدان

برگزاری ورکشاپ تخصصی حجم سازی در همدان
حوزه هنری استان همدان در آخرین روزهای هفته ی هنرانقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری برنامه ای ترکیبی شامل نقد و اکران فیلم، برگزاری ورکشاپ تخصصی حجم سازی و مسابقه ی کتابخوانی کرده است.
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
کد خبر :  ۳۷۲۰۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان همدان؛ این برنامه با مشارکت دانشگاه فنی و حرفه ای و بنیاد ملی نخبگان استان همدان‌ در دانشکده ی فنی و حرفه ای زینب کبری(س) برگزار خواهد شد.

در این برنامه، مستند« رویای دم صبح» ساخته ی مهرداد اسکویی به نمایش در می آید و نقد آن، بر عهده ی داوود عبدالملکی خواهد بود.رؤیای دم صبح یک مستند بلند سینمایی درباره ی نوجوانان دختر زیر ۱۸ سالی است که در کانون اصلاح و تربیت تحت نظارت هستند.

 ورکشاپ تخصصی حجم سازی و کتیبه نگاری هم با تدریس استاد احمدمیرزایی خرم و همراهی سمیه رسولی و شبنم گچ کاران برگزار می شود.جوایز این ورکشاپ شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی تا مبلغ 250 هزارتومان به 4 نفر از برگزیدگان خواهد بود و گواهی معتبر شرکت در ورکشاپ حجم سازی و کتیبه نگاری به همه شرکت کنندگان اهدا می شود.

همچنین مسابقه‌ی کتابخوانی رمان «ما هم هستیم» ‌‌‌‌با حضور سیدمیثم‌موسویان نویسنده‌ی کتاب و تیمور‌آقامحمدی به عنوان منتقد آغاز و به 3 نفر از برگزیدگان این مسابقه جایزه نقدی تا مبلغ 250 هزارتومان اهدا خواهد شد.

این برنامه ساعت 2 تا 4 بعداز ظهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه 10و11 اردیبهشت 98 در دانشکده ی فنی وحرفه ای زینب کبری (س) واقع در میدان شیرسنگی، خیابان شهیدچمران برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر