خوشنویس و هنرمند زاهدانی:

در مسیر خلق هنر ارزشی، مهم ترین چراغ قرآن و اهل بیت است

در مسیر خلق هنر ارزشی، مهم ترین چراغ قرآن و اهل بیت است
خوشنویس و هنرمند زاهدانی گفت: با توجه به گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی ملت ایران می بینید که هنوز سخن انقلاب به گوش نسل جدید می رسد و این به خاطر هنر است.
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر :  ۳۷۱۴۹

 

علی پیران، خوشنویس و هنرمند زاهدانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هرشخصی که در وادی هنر فعالیت کند با شخصیت شهید بزرگوار آوینی آشنایی دارد و ایشان یک الگو و سنبل برای همه افراد چه هنرمند و چه غیره هستند.

وی تاکید کرد: وقتی از هنر ارزشی و هنرمند آیینی صحبت می کنیم هیچ الگویی بهتر از شهید آوینی برای معرفی آن وجود ندارد.

خوشنویس و هنرمند زاهدانی تصریح کرد: معرفت در بیان هنر از اعتقاد راسخ به دین و مذهب که همراه با مطالعه و شناخت صحیح از درون انسان باشد می آید و همین معرفت چراغ هنرمند برای خلق آثار ارزشی خواهد شد.

پیران تاکید کرد: در مسیر خلق هنر ارزشی، مهم ترین چراغ قرآن و اهل بیت می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی ملت ایران می بینید که هنوز سخن انقلاب به گوش نسل جدید می رسد و این به خاطر هنر است و این زبان هنر است که امروزه کلام انقلاب را به گوش همگان می رساند.

خوشنویس و هنرمند زاهدانی در پایان خاطرنشان کرد: هنری ماندگار است و باقب می ماند که اندیشه اش وصل به معنویت باشد و در کنار آن صاحب تکنیک و علم روز نیز باشد و هنری که مصلح به این مولفه ها باشد و در درون خود عشق نیز داشته باشد به یقین وماندگار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر