برگزاری کنسرت خیریه گروه رستاک در سنندج به نفع سیل‌زدگان

برگزاری کنسرت خیریه گروه رستاک در سنندج به نفع سیل‌زدگان
با حمایت حوزه هنری کردستان و به منظور کمک به سیل‌زدگان، گروه موسیقی رستاک در سنندج کنسرت خیریه برگزار می‌کند.
سه‌شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر :  ۳۷۰۸۶

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان گفت: در ادامه همدلی و کمک‌های هنرمندان کشور در خصوص کمک به سیل‌زدگان، در اقدامی خیرخواهانه گروه رستاک با حمایت حوزه هنری کردستان یک‌شنبه ۸ اردیبهشت در دو سئانس ۱۹ و ۲۲ در محل سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج به روی صحنه می‌روند.

وی افزود: تمامی درآمدهای ناشی از فروش بلیت در این دو اجرا به سیل‌زدگان کشور اختصاص می‌یابد.

مرادی در خصوص اقدامات صورت گرفته هنرمندان استان برای کمک به سیل‌زدگان گفت: هنرمندان همواره به عنوان گروه‌های مرجع و تأثیرگذار در زمان‌های مورد نیاز پا به عرصه نهاده و در جهت کمک به حل مشکلات و معضلات به صورت‌های مختلف فعالیت کرده‌اند.

وی افزود: در حادثه سیل اخیر نیز هنرمندان استان تلاش کردند تا با برگزاری برنامه‌های مختلف همدردی خود را اعلام و گوشه‌ای از مشکلات به‌وجود آمده برای هم‌وطنان را مرتفع سازند که در یک اقدام خیرخواهانه و در طرح ملی «سیلِ مهربانی»، تعداد ۳۷ اثر از هنرمندان مطرح استان در تهران به حراج گذاشته شد و تمامی درآمد آن به سیل‌زدگان اختصاص یافت.

مرادی افزود: اجرای ارکستر فیلارمونیک کردستان در سنندج اقدام دیگری بود که صورت گرفت و تمامی درآمد حاصله طی دو فیش به حساب‌های اعلامی جمعیت هلال احمر استان و کمیته امداد امام (ره) واریز شد تا در امور مربوط به سیل‌زدگان هزینه شود.

وی ادامه داد: درآمد حاصل از فروش یک روز اجرای نمایش «نگاهمان می‌کنند» به کارگردانی مازیار قبادی و نمایشگاه تجسمی هنرمندان استان بخش دیگری از حمایت‌های هنرمندان استان بوده که تمامی این فعالیت‌ها با حمایت و نظارت کامل حوزه هنری استان کردستان صورت گرفته است.

وی با دعوت از مردم استان کردستان علی‌الخصوص خیرین برای شرکت و همراهی با این اجرای موسیقی گفت: در این برنامه علاوه بر اختصاص تمامی درآمد ناشی از فروش بلیت این کنسرت در مراسم گلریزان، دیگر کمک‌های مردمی نیز جمع‌آوری شده و به صورت مستقیم در جهت جبران بخشی از خسارت‌های وارده به مردم مناطق سیل زده اختصاص خواهد یافت.

مرادی گفت: علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به صورت اینترنتی به سایت پارس بلیت به آدرسwww.parsbelit.com و یا حضوری به فروشگاه آدم برفی و گیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج مراجعه کنند.

ارسال نظر