ماندانا عبدالعظیمی:

نمایشگاهی درباره تنهایی انسان/ به «ایسم» در نقاشی اعتقادی ندارم

نمایشگاهی درباره تنهایی انسان/ به «ایسم» در نقاشی اعتقادی ندارم
هنرمند نمایشگاه نقاشی «...دل تنگت بگوی» معتقد است در این نمایشگاه نگاهی به تنهایی انسان در عین حرکت شده است.
سه‌شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
کد خبر :  ۳۷۰۷۰

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، ماندانا عبدالعظیمی هنرمند نقاش با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی «…دل تنگت بگوی» در فرهنگسرای ابن سینا گفت: این نمایشگاه از ۲ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود و نزدیک به ۳۰ تابلو که با متریال رنگ روغن کشیده شده است به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: تم اصلی نقاشی‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید حرکت است و سعی کرده ام در موضوع‌های مختلف حرکت را به تصویر کشم.

این هنرمند بیان کرد: در واقع نقاشی هستم که به ایسم ها اعتقادی ندارم و معتقدم که امروزه هنر و مردم از سبک‌ها فراتر رفته‌اند و آدم‌ها باید بتوانند از هر متریال و سبکی در نقاشی برای آنچه که دلشان می‌خواهند بگویند استفاده کنند. در واقع ذهن انسان‌ها پرورش پیدا کرده است و به همین دلیل باید حداکثر بعد را در کارهای خود نشان دهیم.

عبدالعظیمی در پایان گفت: در این نمایشگاه تلاش کرده ام که تصاویر به گونه‌ای باشد که بیننده را به فکر ببرد، همچنین سعی کرده‌ام هر نوع زیبایی مانند نور، رنگ‌های شاد و درخشان و متضاد را از آثار خود بگیرم. در چنین شرایطی بیننده دچار سردرگمی می‌شود و در نهایت تنهایی را پیدا کند و در همان لحظه که حرکت را در این آثار می بیند تنهایی انسان‌ها را نیز درک می‌کند.

نمایشگاه نقاشی «…دل تنگ بگوی» از ۲ تا ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ در فرهنگسرای ابن سینا برپا است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر