گشایش نمایشگاه گروهی عکس " کویر تا دریا " در هرمزگان

گشایش نمایشگاه گروهی عکس
رئیس حوزه هنری استان هرمزگان گفت: نمایشگاه گروهی عکس "کویر تا دریا" شامل آثار هنرمندان عکاس هرمزگان و کرمان است که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شده است.
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کد خبر :  ۳۷۰۱۱

 

به گزارش روابط عمومى حوزه هنرى استان هرمزگان ، در آئین افتتاحیه نمایشگاه گروهی عکس "کویر تا دریا" که با حضور انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنرى استان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد ذاکری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به این رشته هنری برگزار شد ، رییس حوزه هنرى هرمزگان  در سخنانی اظهار داشت:  نمایشگاه گروهی عکس "کویر تا دریا" شامل آثار هنرمندان عکاس هرمزگان و کرمان است که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در نگارخانه کوروش برگزار شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان هرمزگان وکرمان گشایش یافته است که در این نمایشگاه تعداد ٥٠ اثر  از١٤ هنرمند رشته عکاسى در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

پیش دار گفت: محمد بارکار از عکاسان برجسته استانی و عضو هیات مدیره انجمن عکاسان هرمزگان ، محمد اکبری زاده کهتکی، محمد رضا مرادی، ساغر لشکری، علی رضا عباس زاده، علی شهیدی زاده تختی و زینب شاهی هنرمندانی هستند که از استان هرمزگان ، آثارشان در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته شده است.

گفتنی است  علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه  تا  ٢٨ فروردین هر روز از ساعت 18:30 الى ۲۰ به نشانى بندرعباس، چهارراه فاطمیه، روبروی شیرینکده، ساختمان پارسه، طبقه ٩، نگارخانه داریوش مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر