نخستین کارگاه مسابقه معمارتاپ برگزار شد

نخستین کارگاه مسابقه معمارتاپ برگزار شد
نخستین کارگاه مسابقه معمارتاپ با هدف شناسایی استعدادها و ایده‌های نوین حوزه معماری در پردیس‌ هنرهای‌ زیبای ‌دانشگاه‌ تهران برگزار شد.
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
کد خبر :  ۳۶۹۲۷

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، علی فروزان‌فر، مدیر مرکز معماری حوزه‌ هنری، درباره نخستین دوره کارگاه‌های معمارتاپ گفت: در پایان این دوره سه گروه برگزیده را معرفی کردیم.

هدف حوزه‌ هنری حمایت از گروه‌های برگزیده و استعدادهایی است که طرح‌هایشان در این کارگاه فشرده سه‌روزه به ثمردهی و نتیجه‌ نهایی نرسیده است و برنامه‌ای که برای این گروه‌ها در نظر گرفته‌ایم، در اختیار گذاشتن فضای اشتراکی در مجموعه حوزه هنری است تا از آموزش‌های اساتید و مرشد‌هایی که در این راستا فعالیت می‌کنند بهره‌مند شوند و با حمایت مالی که از ایده‌های‌ نوین آن‌ها به عمل خواهد آمد، طرح‌هایشان را به مرحله بهره‌وری برسانند.

وی افزود: در این کارگاه تخصصی که با حضور جمعی از اساتید بنام و شناخته‌شده معماری برگزار شد، ایده‌های خلاقانه در حوزه استارتاپ‌های شهری و کسب و کارهای نوین بررسی و بین هنرجویان مسابقه برگزار شد.

یحیی نوریان، علی اکبر، آرمان خلیل بیگی، الهام رضوی، مهدی رئیسی، کاوه یزدی‌فر، احسان مشهدی محمد، دکتر نیری و ... در این کارگاه به آموزش پرداختند.

این کارگاه‌ها در خلال ویژه‌برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی طی سه روز به همت مرکز معماری حوزه هنری برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر